Aspekty, które należy wziąć pod uwagę przed wyjściem z ofertą na rynek międzynarodowy

Why-You-Should-Leverage-Multi-Enterprise-Business-Networks

Po zbudowaniu lojalnej bazy klientów, rozszerzenie firmy na skalę międzynarodową może być kolejnym krokiem na drodze do dalszego rozwoju firmy. Bycie globalną firmą to imponujące osiągnięcie, ale też wielkie wyzwanie. Przed rozpoczęciem sprzedaży produktów lub usług w innym kraju warto przemyśleć wiele rzeczy. Na przykład czy masz potencjalną bazę klientów na rynkach zagranicznych na propozycje, które chcesz wprowadzić? Produkt, który sprzedaje się dobrze w Polsce może niekoniecznie mieć to samo odwołanie gdzie indziej.

Z tego powodu zaleca się dla międzynarodowego marketingu i rozwoju biznesu poszukiwanie rynków podobnych do Twojego. Podczas gdy wybrane środowisko biznesowe na pewno nie będzie identyczne z naszym – powinieneś być zaznajomiony z nim dla sprawnych dyskusji biznesowych. Uwzględnij bariery handlowe, bliskość, walutę i kulturę i poszukaj jednorodności – im mniej różnic między naszym krajem a tym, do którego chce się wyeksportować, tym łatwiej będzie prowadzić interesy z tym krajem.

Wyzwania dla biznesu międzynarodowego

Żadna poważna decyzja biznesowa nie jest bez przeszkód, ale rozszerzenie na skalę międzynarodową niesie ze sobą ich własny zestaw. Oto kilka wyzwań, które należy przygotować przed przejściem na rynki globalne.

Bariery językowe i kulturowe

Warto tutaj pomyśleć na temat dwujęzycznych pracowników. Jeśli nie masz budżetu na tłumaczy w pełnym wymiarze godzin, można swoich wysłać na http://www.wyjazdy-jezykowe.com/ i potem aktywnie czerpać z tego korzyści na skalę międzynarodową. Kolejną przeszkodą są odmienne normy kulturowe. Tu sugeruje się badanie praktyk kulturowych w krajach, na które zamierza się rozszerzyć swój biznes. Zapewne potrzeby zagranicznych klientów i partnerów biznesowych są inne niż potrzeby w naszym kraju.

Musisz zrozumieć różne sposoby komunikowania się

Na przykład w Europie Północnej jest znacznie mniej mniej oficjalnych pogawędek, a na południu Europy istnieje wiele osobistych rozmów i tego rodzaju aktywności przed kwestiami biznesowymi.

Kody podatkowe i kwestie zgodności

Poznanie różnych przepisów podatkowych, przepisów handlowych i standardów pakowania w różnych krajach może być trudne. Ale jest konieczne. Banki zagraniczne mogą też wprowadzić nieco zamieszania z powodu obciążenia administracyjnego, więc może być konieczne utworzenie odrębnego podmiotu z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi i w celu obsługi transakcji, które warto przygotować dla banków. Ponadto normy pakowania różnią się w zależności od kraju. W Stanach dla przykładu firmy muszą tylko umieszczać wskazówki, które są w języku angielskim i być może hiszpańskim, a le w Europie instrukcje, nawet jeśli chodzi o najprostszy produkt, muszą być w wielu językach, a czasami nawet w 24! Jeśli Twój produkt jest sprzedany bardziej regionalnie, musisz wziąć pod uwagę wzrost kosztów pakowania związanych z etykietowaniem. Twój produkt będzie musiał być certyfikowany jako bezpieczny według tych standardów.

Jednak świat biznesu szybko się rozwija i nie warto zostawać w tyle.

Może zainteresują Cię również te artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>