Czy znasz już Google AdWords?

search-computer-analytics-data-ss-1920

Popularność sieci i mediów społecznościowych stworzyła przedsiębiorcom nową okazją do reklamy i skutecznego sposobu przyciągania klientów. Chętnie korzystają z tej możliwości wszelkie firmy, a jednym ze sposobów na skuteczną reklamę jest funkcja, jaką daje nam Google, czyli Google AdWords. Sprawdźmy, jak wyglądają kampanie reklamowe Google AdWords i dlaczego warto jest skorzystać z tej możliwości reklamy własnej firmy.

Jak to działa?

Możliwość reklamy firmy poprzez Google ma kilka niezaprzeczalnych zalet. Przede wszystkim decydując się na reklamę w Google mamy realny wpływ na wygląd i zasięg własnej reklamy. Dzięki Google AdWords zyskujemy pewność, że reklama naszej firmy wyświetli się w czasie, kiedy użytkownicy będą szukać usług w zbliżonej nam tematyce i branży. Krótko mówiąc- kiedy ludzie szukają usług, które oferuje właśnie nasza firma, możemy być pewni, że nasza reklama będzie widoczna. Dodatkowy plus korzystania z Google AdWords polega na tym, że reklamodawcy mogą określić zasięg własnej reklamy. Dzięki temu mamy wpływ na to, czy nasza reklama przyciągnie klientów lokalnych czy z większej części kraju. Samo Google gwarantuje również płatność uzależnioną od samego kliknięcia w reklamę, a więc od jej skuteczności- samo założenie konta jest bezpłatne.

Rodzaje reklamy w Google AdWords

Google oferując reklamy, umożliwia wybór rodzaju, w jaki będziemy reklamować własne przedsiębiorstwo. Do wyboru mamy reklamy w wyszukiwarce, reklamy dostępne na stronach partnerskich, formę wideo reklam, a także promowanie firmy poprzez aplikację. Każda z firm decydujących się na reklamę poprzez Google ma możliwość doboru formy reklamy, w zależności od profilu działalności i branży, w której funkcjonuje własne przedsiębiorstwo. Samo konto na Google AdWords daje narzędzia umożliwiające realny wpływ na wygląd własnej reklamy. Do wyboru mamy zarówno edytor reklam, jak i podpowiedź słów kluczowych, które wpłyną na większą popularność naszej reklamy w Internecie.

Zalety korzystania z reklamy w Google

Nie da się ukryć, że Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką internetową, dlatego też zrodził się pomysł wykorzystania wyszukiwarki do reklamy w sieci. Z tej możliwości decyduje się korzystać coraz to więcej grup, co widać po ilości reklam i różnorodnej tematyce reklamowanych firm. Największym plusem wynikającym z wyboru reklamy w Google jest możliwość kontroli nad reklamą i jej wyglądem, a także możliwość dowolnego edytowania własnej reklamy. Firma Marketing Sensei z Poznania, oferuje pomoc w korzystaniu z kampanii Google AdWords. Wiele firm skorzystało z jej usług i są pozytywnie zaskoczone efektami, jakie daje reklama oraz możliwością wpływu na jej wygląd i formę.

Po co reklamować się w sieci?

Internet jest obecnie drugą, wirtualną rzeczywistością. Ludzie w sieci rozmawiają, poznają ludzi, robią zakupy i szukają sprawdzonych usług. Dlatego też naturalną odpowiedzią na wirtualny popyt stały się reklamy dóbr i usług w dużej mierze dostępnych w sieci. Dlatego też warto jest postawić na skuteczną reklamę, dzięki czemu zyskamy nowych, zadowolonych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *