Event dla klientów bądź pracowników? Z nami łatwiej o organizację!

Istnieje wiele sposobów tworzenia unikalnych wrażeń dla pracowników, klientów i potencjalnych klientów. Hosting wydarzenia biznesowego, takiego jak happy hour lub wydarzenie networkingowe, to świetny sposób, aby dotrzeć do ludzi i dowiedzieć się o nich więcej w tym samym czasie.

alcohol-1281704_960_720

Poza tym, kto nie lubi pretekstu do tego, by zorganizować imprezę? Ale najpierw zadaj sobie pytanie jakie są cele tego wydarzenia:

  • Czy chcesz zdobyć więcej klientów?
  • Czy chcesz pokazać pracownikom, że doceniasz ich ciężką pracę?
  • Czy w ten sposób dziękujesz klientom za ich lojalność?
  • Dla kogo przeznaczone jest to wydarzenie i jakie są korzyści dla Ciebie i Twoich uczestników?

Gdy masz już swój cel (cele), tak jak każde inne wydarzenie, i to musisz planować z wyprzedzeniem, a pomóc Ci zawsze w tym może agencja eventowa Łódź. Skorzystaj z tych wskazówek i pomysłów, aby przyspieszyć planowanie wydarzeń biznesowych:

Planowanie swojego wydarzenia

Ustaw swój budżet – Ile możesz wydać na wydarzenie? Czego będziesz potrzebować? Niektóre z typowych kosztów związanych z wydarzeniami obejmują miejsce, jedzenie, napoje, dekoracje, marketing (drukowanie / przesyłki), prezenty i robociznę.
Utwórz listę gości – ile osób (i kogo) zaprosisz? Ile osób spodziewasz się zaangażować? Te odpowiedzi pomogą ci z resztą pozycji na tej liście. Zacznij od spojrzenia na swoją bazę klientów i zacznij z tego miejsca. Użyj innych zdarzeń, w których uczestniczysz, aby w razie potrzeby przekazać informacje o swoim wydarzeniu.
Wybierz datę – kiedy jest najlepszy czas na wydarzenie? Wybierz kilka dat, które będą przydatne dla Twoich potencjalnych zaproszonych. Większość ludzi nie będzie w stanie wyrwać się ze swojej pracy tylko ze względu na Twoje wydarzenie. Pamiętaj, że Twoja data musi pokrywać się z dostępnością miejsca. Im jesteś bardziej elastyczny, tym większa szansa na świetną lokalizację i dobrą cenę.
Lokalizacje – czy wydarzenie powinno odbywać się w Twojej firmie, czy też musisz sprawdzić inne lokalizacje, które mogą się sprawdzić? Ile mają miejsca? Co obejmuje obiekt (np. Jedzenie, napoje, personel, sprzęt audio)? Czy możesz wykorzystać ich miejsce w zamian za zdobycie większej liczby ludzi lub w zamian za coś ze swojej firmy?
Wybierz motyw – posiadanie motywu może pomóc w oznaczaniu całego wydarzenia od zaproszeń do dekoracji, jedzenia i pomysłów na drinki. Pamiętaj, że zbliża się Boże Narodzenie, a ludzie kochają święta. Korzystaj z Pinteresta, by czerpać korzyści z wyszukiwania niedrogich i zabawnych pomysłów zgodnych z wybranym tematem.

Promowanie swojego wydarzenia

Zacznij do zadawania sobie pytania: w jaki sposób zamierzasz promować swoje wydarzenie? Jaki jest właściwy sposób dotarcia do docelowego uczestnika, e-maili, za pomocą mediów społecznościowych, wydrukowanych zaproszeń? Co zaoferujesz ludziom, aby zachęcić ich do wzięcia udziału?

Tworzenie osi czasu – po wybraniu daty wydarzenia biznesowego cofnij się i zdecyduj, kiedy chcesz wysłać datę, zaproszenia i przypomnienia, a także podziękowania za Twoje wydarzenie. Zastanów się również, kiedy musisz zamówić prezenty (jeśli dotyczy to wydarzenia) i inne przedmioty. Wysyłaj zaproszenia – spróbuj użyć różnych metod (papier, e-mail, media społecznościowe), aby wszystko do siebie harmonijnie pasowało.

Szukasz agencji eventowej w Łodzi? Sprawdź https://pure-pleasure.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>