Jak zmniejszyć koszty prowadzenia firmy na starcie

6oir26rmggiv

Czy można zminimalizować koszty otwarcia firmy? Oczywiście, że tak. Naprzeciw wychodzą nam rozwiązania outsourcingowe, dzięki którym poziom Twojej marki nie ucierpi, a portfel wypełni się oszczędnościami.

Usługi outsourcingu, czyli 5 w 1

Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz zmniejszyć koszty nawet o połowę. W jednym miejscu możesz wynająć biuro, siedzibę dla swojej firmy, biurko, czy też sale konferencyjne na godziny, pomoc biura rachunkowego. Biurko na godziny wynajmujesz wtedy, kiedy jest ono Tobie potrzebne, nie płacisz więc czynszu za wynajem biura. Korzystanie z biura rachunkowego, a zatrudnienie księgowej. Koszt zatrudnienia księgowej przy minimalnym wynagrodzeniu to 3000 zł.

Natomiast jeśli zdecydujesz się na biuro rachunkowe oszczędzisz miesięcznie nawet 80% tej kwoty. Warto wspomnieć, że na miejscu w biurze zawsze jest choćby jeden pracownik, który zajmuje się Twoją korespondencją, Twoimi klientami, telefonami. Takie biuro pomoże Tobie także założyć spółkę, działalność, udzieli pomocy prawnej, księgowej. Jeśli nie chcesz zwlekać, to w ciągu trzech dni możesz stać się właścicielem gotowej spółki.

Wybór biura

Startup Stock Photos

Biuro z outsourcingami powinno mieć już doświadczenie. Przeczytaj opinie, porozmawiaj z pracownikami, obecnymi klientami. Zastanów się, gdzie chcesz mieć siedzibę firmy. Biuro, które wzięliśmy pod lupę oferuje kilka adresów w całej Polsce oraz gabinety, sale konferencyjne, a także coworking. Pamiętaj, że masz czuć się dobrze w tym biurze, albowiem będzie to Twój drugi dom. Aby dodać Tobie otuchy i odwagi w każdym oddziale znajduje się wykwalifikowana pomoc biurowa, zawsze możesz liczyć na pomocne słowo i uśmiech Asystentki. To ona pilnuje Twoich spotkań i dokumentów, a także opiekuje się Twoimi klientami.

Tniemy koszty

To Ty ustalasz zakres usług. To Ty ustalasz, ile chcesz wydać pieniędzy i z jakich usług chciałbyś skorzystać. Koszty dla początkującego przedsiębiorcy, czy też młodego biznesu są ogromne, jeśli zdecydujesz się na samodzielność. Zróbmy wstępny kosztorys:

wynajęcie powierzchni biura – koszt około 2500 zł miesięcznie + opłaty administracyjne,

pracownik biurowy – koszt 1600 zł

księgowa – 3000 zł

dodatkowe opłaty (telefon, wizytówki, wyposażenie biura) – 5000 zł

Na sam początek musisz wydać ponad 12 000. Oczywiście ten kosztorys nie obejmuje wszystkich rachunków, które trzeba ponieść przy rozpoczęciu prowadzenia własnej firmy.

Z biurem outsourcingowym koszty te zminimalizujesz nawet do 500 zł na miesiąc.

Prowadzenie własnej firmy może być fantastyczną przygodą i przynosić korzyści finansowe, jak i wiele satysfakcji. Nie utrudniaj sobie tej przygody, załóż swoją firmę z jednym z biur outsourcingowych.

1 komentarz

  1. RyszardPe pisze:

    Moi drodzy, przede wszystkim koszty tniemy kupując przez internet rzeczy, których nie musimy oglądać czy przymierzać na żywo. Ja tak na przykład kupiłem teraz lampy http://zlampami.pl/542-antarctica-c0174-05e-plafon.html za śmieszną ceną. U nas za takie coś w sklepie stacjonarnym musiałbym zapłacić z 50 zł więcej. I tak z każdą rzeczą jest.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *