Jakie stoiska targowe będą w trendach 2017?

001

Unikatowe pomysły na targi i koncepcje promocyjne mogą pomóc w organizacji najlepszych imprez branżowych. Osoby zajmując się organizacją takich eventów nieustannie poszukują nowych, kreatywnych koncepcji marketingowych, które odróżniają ich stoiska od tych organizowanych przez przedstawicieli konkurencji i przyciągają tłumy.

Aby zidentyfikować i ocenić nowe pomysły marketingowe na imprezy branżowe, dobrze jest uczestniczyć w wielu tragach i eventagc wewnątrz i na zewnątrz swojej branży. Dzięki temu można zobaczyć, co inni robią ze swoimi ekspozycjami i pomysłami. Kiedy zauważysz stoiska, które przyciągają konkretne tłumy, porozmawiaj z personelem o ich technikach.

Firmy produkujące stoiska targowe oferują mnóstwo pomysłów. Eksperci firm wystawienniczych są zawsze na bieżąco w temacie projektowania, wystawiania i promowania stoisk osadzonych w aktualnych trendach.

Pomysły na stoiska targowe 2017

Aby zaangażować klientów i potencjalnych klientów, którzy nie byli w stanie uczestniczyć w targach, skorzystaj z usługi webcasting, aby wyświetlić film na swojej stronie internetowej na ekranie wystawy. Webcast może przybierać formę „aktualnego programu” na żywo, w którym znajdują się pracownicy, którzy dzielą się najnowszymi informacjami na temat branży i produktów. Lub możesz pokazywać prezentacje produktów i wywiady z zwiedzającymi stoisko. Umieść dwa krzesła przed dużym logo i tam róbcie zdjęcia potencjalnych klientów. Dobrym pomysłem są stylowe i nowoczesne meble targowe z Warszawskiej firmy Star Event ponieważ ludzie często przechowują swoje zdjęcia, a ta pamiątka z tymi stylowymi meblami i wkomponowanym w nim firmowym logo funkcjonuje jako narzędzie marketingowe jeszcze długo po zakończeniu targów.

Kreatywność i pomysłowość jest w cenie

Bądź kreatywny z zastosowaniem podłóg wystawienniczych w obszarze wystawienniczym, wpisując duże, atrakcyjne oferty promocyjne na dywanie lub płytkach, które przyciągną ludzi do swojego stoiska.

Utwórz ruch, przedstawiaj atrakcje unikatowe dla twojego stoiska, takie jak zabawny robot, automat do gum, koło nagród, maszyna do robienia pieniędzy lub skarbiec nagród. Gdy ludzie będą czekać w kolejce twój zespół pracowników może z nimi w tym czasie omawiać potrzeby, dzielić się informacjami o produkcie i zbierać dane potencjalnych klientów.

A może coś nietypowego?

Przyciągaj zwiedzających stoisko, dostarczając analizę pisma ręcznego opartą na oprogramowaniu. Daj użytkownikom zadanie do wykonania, aby napisali na kartce kilka zdań co sądzą o twojej ofercie. Następnie wykonaj analizę pisma ręcznego, aby odkryć, co ich scenariusz mówi o ich osobowości i stylu pracy. Nie tylko będzie to budować buzz na targach, ale kiedyś ludzie napiszą wiadomość na temat firmy, prawdopodobnie możesz dowiedzieć się z tego coś ciekawego. Wykorzystaj możliwości marketingu online i społecznego, w tym takich Twitter, LinkedIn, YouTube i Facebook, aby uzupełnić tradycyjne metody marketingowe przed, w trakcie i po pokazie. Oferuj aromatyczne jedzenie, słodycze lub kawę w obszarze twojego stoiska, najlepiej dostępne z tyłu swojego stoiska, aby uczestnicy musieli wejść w jego obszar. To daje im okazję poznać pracowników stoiska i zapoznać się z ofertą.

Może zainteresują Cię również te artykuły:

1 komentarz

  1. Trotyn pisze:

    My planujemy wykona w tym roku na Targi Poznańskie swoje własne stoisko. Wykonane będzie w większości z plexiglasu (polecam firmę http://plexinawymiar.pl/plexi-pleksi-pleksa/krakow/) i drewna. Swoją drogą, czy znacie jakieś dobre firmy, które wypożyczają takie stoiska handlowe?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>