Napój z własnym logo na event – dlaczego warto?

napoj-z-wlasnym-logo-na-event-–-dlaczego-warto

Można powiedzieć, że drobny upominek, prezent to najskuteczniejszy sposób, aby klient w jakiś sposób nas zapamiętał. Warto zadać sobie pytanie, co najlepiej sprawdziłoby się w roli takiego skromnego podarunku.

Wśród najczęściej wymienianych produktów wspomina się o: długopisach, smyczach na klucze, piłkach, parasolach czy nośnikach USB. Coraz częściej mówi się także o umieszczeniu swojego logo na napojach, które są rozdawane podczas eventów(np. woda w puszkach). Warto zrobić coś takiego, aby zdobyć nowych klientów?

Twoje logo na puszcze wyśmienitego napoju

Z całą pewnością umieszczanie swojego logo na etykietach butelek, puszek to ciekawy i innowacyjny sposób na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Coraz więcej firm zajmuje się produkcją napojów na indywidualne zamówienie. Warto nadmienić, że ich zasięg nie kończy się jedynie na granicach Polski. Firmy specjalizujące się w takiej branży pomagają nam stworzyć odpowiedni projekt etykiety, jaka będzie się znajdować na napoju oraz wypromować i wprowadzić na rynek nową markę.

Dlaczego warto wziąć pod uwagę taki rodzaj promowania swojej marki?

Tak naprawdę, umieszczając logo swojej firmy na butelce wody, puszce napoju energetycznego – promujemy ją. W ten sposób jesteśmy w stanie zwiększyć zyski i przy tym – promować markę. Nic trudnego. Zamiast sprzedawać popularne i znane wszystkim marki, można wprowadzić swoje oryginalne produkty. Indywidualne i kreatywne pomysły są odbierane przez potencjalnych klientów chętniej i znacznie bardziej pozytywnie od tych tradycyjnych i znanych.

Taki niepowtarzalny sposób reklamy i promocji przeznaczony jest dla wszystkich tych, którym zależy na dobrym wizerunku, pragną uzyskać wyższe osiągnięcia finansowe, marketingowe, ale przede wszystkim – chcą zwrócić uwagę nowych klientów na swoje produkty w kreatywny i ciekawy sposób.

Obecnie wiele firm staje naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i produkuje potrzebne ‘gadżety’ w bardzo krótkim czasie, drukuje w pełnej palecie barw, a co najważniejsze – nie wymaga minimalnych ilości zamówień. Dzięki stworzeniu napoju z własnym logo jesteśmy w stanie zaskoczyć swoich klientów, generować większe zyski i… reprezentować siebie i swoją firmę.

Kto mógłby być zainteresowany taką formą promocji?

Oprócz prywatnych przedsiębiorstw, które chciałyby zareklamować swoje produkty w atrakcyjny sposób, innymi instytucjami, które mogłyby rozważyć taką formę promocji są: sklepy, agencje reklamowe, kluby sportowe, kampanie wyborcze, hotele, kina, restauracje, radio czy telewizja.

Woda reklamowa

Do szeregu najpopularniejszych napojów, które są serwowane podczas eventów należą przede wszystkim: wody mineralne, napoje izotoniczne, energy shoty, energy drinki, jak również soki naturalne. Warto jednak podkreślić fakt, że same eventy to nie jedyna okazja, podczas której można zareklamować swoje produkty w taki sposób. Innymi okazjami są chociażby: imprezy masowe, targi, wszelkiego rodzaju kampanie reklamowe czy wyborcze. Można też stworzyć napoje dla fanów konkretnych klubów sportowych. Wobec takiego pomysłu fani z pewnością nie przejdą obojętnie.

Woda na targi

Wody w puszkach czy butelkach to chyba jedne z najczęściej wybieranych napojów podczas eventów. Do dyspozycji klientów dostępne są wody mineralne, źródlane oraz witaminizowane, gazowe i niegazowane, w butelkach 250, 330 i 500 ml. W niektórych przypadkach dostępne są również wody w szklanych butelkach.

Decydując się na wodę, warto postawić na taką, która będzie łagodnie zmineralizowana, będzie bogata w kationy i aniony, a jej etykieta zwróci uwagę klientów. Oprócz wód napojami, które zyskały w ostatnim czasie na popularności, są napoje energetyzujące. Ze względu na swoje pobudzające właściwości, puszkę z takim napojem można zaprojektować w bardzo ciekawy sposób, który z pewnością zwróci uwagę wielu potencjalnych klientów.

Ich celem jest wyrównanie poziomu wody w organizmie i elektrolitów, jakie są wydzielane podczas wydzielania potu. Ponadto uzupełniają niezbędne minerały i witaminy. O jakim napoju mowa? Oczywiście o izotonikach, które również sprawdzą się jako żywa reklama naszej firmy. Idealnie sprawdzą się podczas eventów sportowych. Podobnie jak izotoniki, energy shoty, dzięki swojemu małemu opakowaniu z oryginalną etykietą również bardzo dobrze sprawdzą się jako produkt promocyjny. Jeżeli chodzi o najmłodszych – dla nich kierowane są naturalne soki, które sprawdzą się przy eventach organizowanych dla rodzin.

.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>