Od przejrzystości po branding – profesjonalne tworzenie strony firmowej

Każda firma, duża czy mała, potrzebuje profesjonalnej strony internetowej. Jednak rozpoczęcie może być dość zastraszające dla tych, którzy nigdy wcześniej nie obsługiwali żadnej z nich. Witryna może być jednym z najważniejszych elementów działalności firmy, pomagając budować zaufanie wśród klientów lub odciągając potencjalnych klientów.

www praca biznes

Wymienione poniżej wskazówki ułatwią dostrzeżenie Twojej małej firmy i wygenerują pożądany efekt.

Strona bez bałaganu!

Projekt firmowej strony zawsze powinien być prosty, a jednocześnie wciągający. Zbyt wiele informacji lub skomplikowany projekt może przytłoczyć widza. Niezakłócony design przesyła również informacje o profesjonalizmie. Pozwól swojej witrynie oddychać, a Twoi użytkownicy – oddadzą się przyjemnym wrażeniom wizualnym.

Google powinno być w stanie łatwo znaleźć Twoją stronę!

Profesjonalne tworzenie stron Łódź to niezakłócona witryna, przejrzysta treść, właściwe adresy URL, mapa witryny i odpowiednie słowa kluczowe które pozwolą wyszukiwarkom takim jak Google na łatwe indeksowanie witryny firmy. Projektowanie stron internetowych dla małych firm powinno obejmować co najmniej podstawowe SEO. Ważne jest znalezienie dobrego CMS przyjaznego SEO, aby zbudować i utrzymać swoją stronę.

Środowisko mobilne

Po ogłoszeniu przez Google pierwszego indeksu na urządzenia mobilne byłoby prawie samobójstwem, gdybyśmy nie zareagowali na to w ramach witryny swojej firmy. Oznacza to jedynie, że Twoja strona dostosuje się i zmieni kolejność podczas przeglądania na urządzeniach mobilnych. Ale to samo w sobie nie sprawi, że Twoja witryna będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych. Musisz upewnić się, że Twoja witryna zapewnia przyjazne dla użytkownika środowisko na wszystkich urządzeniach.

Linki przychodzące

Jedną z najważniejszych funkcji każdej witryny małej firmy jest skupienie się na potencjalnych klientach przychodzących i wychwytywanie jak największej liczby. Zwykle przed zakupem produktu ludzie lubią przeprowadzać wstępne badania i porównania i mogą nie być gotowi do natychmiastowego zakupu. Ten czas powinien zostać wykorzystany przy pozyskiwaniu adresów e-mail, aby można było na bieżąco informować ich o tym, kiedy są gotowe do zakupu. Należy jednak unikać zbyt długotrwałej pracy, ponieważ może to zirytować potencjalnego klienta.

Dane kontaktowe muszą być dobrze widoczne

To może wydawać się najbardziej oczywistą rzeczą do zrobienia, ale małe firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych przeważnie nie zauważają tego czynnika. Twój numer telefonu i adres e-mail powinny być umieszczone w widocznym miejscu na stronie internetowej oraz, w miarę możliwości, u góry i na dole każdej strony. Stwórz zakładkę „KONTAKT” na końcu, która zawiera nie tylko numery kontaktowe, ale adres e-mail, adres fizyczny firmy i mapę wraz ze wskazówkami i godzinami pracy Twojej firmy.

Branding powinien być profesjonalny!

Unikaj frywolności na swojej stronie małej firmy i skup się na nadaniu jej profesjonalnego wyglądu, który jest spójny z Twoją marką. Użyj kolorów, które są widoczne w Twoim logo marki. Najlepiej wynajmij firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych, jeśli jest taka potrzeba, aby nadać swojej stronie profesjonalny wygląd.

Może zainteresują Cię również te artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>