Praca influencera – czyli jak dzielić się pasją na Insta i zarabiać?

raw_2Fb95953cf-46c4-4611-93ec-1481eb964c35_2Finfluence-main

Influencer – jest to wymarzona praca dla wielu osób, ale jeśli i Ty chcesz zostać jednym z nich na Instagramie, musisz wiedzieć od czego zacząć. Dobra wiadomość jest taka, że każdy, kto ma wciągającą i autentyczną historię do opowiedzenia, może budować swój wizerunek w mediach społecznościowych i na tej podstawie rozpocząć współpracę z wielkimi markami. Aby pomóc ci osiągnąć status influencer, przygotowaliśmy ten tekst z wskazówkami na temat tego, jak zostać wpływowym działaczem w mediach społecznościowych.

Oto jak możesz rozwijać swoje konto i zarabiać na swoim Instagramie!

# 1: Wybierz niszę i postaw na coś dużego

Jako osoba wpływająca na Instagram musisz cały czas pamiętać,. Że Twoja marka to Twoja osobowość. Im bardziej prawdziwy i autentyczny jesteś w swoich działaniach, tym skuteczniejszy staniesz się w rezultacie takiej strategii. Dotyczy to również wyboru niszy społecznościowej. Czym najbardziej się pasjonujesz? Jaką historię chcesz najbardziej opowiedzieć?

Przykład:

Justynę od zawsze pasjonowała sprawność fizyczna i promowanie pozytywnego wizerunku ciała. Te dwa tematy głęboko z nią rezonują i mieszczą się w obranej przez nią niszy. W rezultacie jej milionowi fani podążają za nią – i to w stopniu znacznie większym niż same wskazówki treningowe! Justyna na Instagramie dzieli się osobistymi opowieściami o swoich zmaganiach z zaburzeniami odżywiania i umożliwia ludziom zmianę sposobu myślenia o kondycji i ciałach. Aktualnie planuje znaleźć sneakers sklep online z którym mogłaby współpracować, gdyż jest to zgodne z jej wizją i stylem.

Autentyczność jest tym, co utrzymuje markę przy życiu. Fanów należy uważać przyjaciół – a tych przecież się nie okłamuje, nie oszukuje czy wykorzystuje.

# 2: Stwórz spójną estetykę swojej marki

Estetyka jest niesamowicie ważna w erze Instagrama, zwłaszcza jeśli chodzi o zarządzanie mediami społecznościowymi dla biznesu. A jeśli sprzedajesz produkty fizyczne na Instagramie, musisz używać kreatywnej i spójnej estetyki marki. Żywa estetyka marki jest kluczem do strategii sprzedaży i każdy influencer musi to rozumieć.
Estetyka jest bardzo ważna dla każdej strony –  a szczególnie, jeśli chcesz pójść w stronę odzieży sportowej. Budowanie estetyki marki pomaga jeszcze bardziej ograniczyć koncentrację w obrębie niszy. Fotografia, kolory i to, co wyróżniają Ciebie i Twoją markę, stają się znaczącymi aspektami całości, więc warto pójść w to, co pasuje do

Ciebie i tworzonej przez Ciebie marki.

Poświęcając czas na planowanie i koordynowanie treści na Instagramie, możesz zwiększyć ekspozycję swoich postów i liczbę obserwujących. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić skutecznie, są aplikacje-plannery które bardzo ułatwiają planowanie i projektowanie idealnego kanału Instagram! Po zarejestrowaniu bezpłatnego konta możesz z łatwością przeciągać i upuszczać swoje zdjęcia na taki planner wizualny, zmieniać ich układ, aby zobaczyć, jak będą wyglądać i je zaplanować!

To bardzo oszczędza czas i pozwala uzyskać jeszcze lepsze wyniki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>