Praca w biurze i płaski brzuch – czy to się da połączyć? Poznaj zdrowe nawyki

maxresdefault

Pracując na etacie często trudno nam zorganizować czas na ćwiczenia poprawiające naszą aktywność fizyczną i formę. Właśnie dlatego każdy pracownik na etacie szuka takich form ćwiczeń i przekąsek, które można połączyć z pracą, a najchętniej wykonywać w jej trakcie. Oczywiście nie wszystkie rodzaje ćwiczeń da się wykonać bez posiadania wystarczającej ilości miejsca czy sprzętu, ale są takie triki, które można łatwo wykorzystać. Sprawa jest szczególnie ważna, jeśli tyczy się najbardziej problematycznych części ciała, a jedną z nich jest brzuch.

Brzuch, a praca

Po zimie wielu z nas obserwuje dodatkową oponkę na wysokości własnego brzucha. Wstydliwy kompleks trudno jest schować pod letnimi ubraniami, dlatego też warto zadbać o jego likwidację możliwie jak najwcześniej. Są proste triki, które można wykonać zza biurka, dzięki czemu nie tylko oszczędzamy czas przeznaczony na ćwiczenia, ale również część z nich można wykonać bez wiedzy i świadomości współpracowników. Mówiąc o ćwiczeniach dotyczących brzucha warto jest postawić na ciągłe napinanie mięśni brzucha, co wpłynie na jego formę i pozwoli nam uporać się z nadprogramowymi kilogramami na brzuchu właśnie. Warto jest również stawiać na wszelkiego rodzaju skłony- czasem przypominające sięgnięcie po długopis, a wpływa również na poprawę formy. Warto jest również postawić na własne wymyślanie ćwiczeń, które można wykonać zza biurka. Mówiąc o ćwiczeniach nie można również pominąć kwestii, jaką są przekąski w czasie pracy. Bez ich właściwego doboru ćwiczenia nie przyniosą oczekiwanego skutku, a każdy pracownik wie, jak trudno jest zorganizować czas na zjedzenie wartościowego posiłku w czasie pracy.

Co jeszcze?

Mówiąc o samej pracy warto jest również zastosować różne dodatkowe triki, które pomogą nam spalić dodatkowe kalorie. Warto jest postawić na aktywną formę drogi do i z pracy. Idzie wiosna, więc doskonałym sposobem na drogę do pracy będzie spacer lub przejażdżka rowerem. Pracując przy biurku należy postawić na cykliczne przerwy w czasie pracy, dzięki czemu poprawimy swoją wydajność i lepsze wykonywanie zawodowych obowiązków. Zapewne każdy z nas znajdzie swoje sposoby na przemycenie zdrowych nawyków do codziennych obowiązków, dzięki czemu będziemy finalnie czuć się lepiej i lepiej wyglądać.

Praca, a forma

W każdej pracy znaleźć można trudności oraz możliwości ułatwiające poprawę formy na co dzień. Jak widać, do ćwiczeń wcale nie potrzeba wiele czasu ani kosztownych sprzętów. Wystarczy na początek wprowadzić niewielkie nawyki, które przybliżą nas do zdrowej formy. Jak widać po ćwiczeniach proponowanych w czasie pracy, część z nich można wykonać w czasie wykonywania zawodowych obowiązków. Wystarczy wybrać takie ćwiczenia, które pomogą nam się uporać z tymi najbardziej problematycznymi częściami swojego ciała. Szukając inspiracji do ćwiczeń i poprawy formy, można zajrzeć do sieci lub poprosić o radę profesjonalnego trenera personalnego, który podpowie nam ćwiczenia, które można wykonać podczas pracy.

Artykuł przygotował portal zamieszczający porady dotyczące zdrowia i urody. Dowiedz się wiećej o zdrowym trybie życia i diecie na stronie http://eporady.eu/odchudzanie/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>