Kiedy warto założyć sklep internetowy?

Jeśli marzysz o założeniu sklepu internetowego, masz na niego pomysł i wiesz co chcesz sprzedawać, nie warto zwlekać. Jednak przed założeniem sklepu internetowego sprawdź, czy będziesz miał klientów. Jeśli masz pewność, że twoje produkty wzbudzą zainteresowanie to nic nie stoi na przeszkodzie by otwierać sklep online, nawet jeśli nie masz pojęcie o tym jak on działa i jak go stworzyć. Istnieją gotowe rozwiązania twoich problemów i wątpliwości, takie jak Shopify.

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

  • jakie są korzyści skorzystania z Shopify
  • dlaczego to idealna oferta dla osób nie mających pojęcia o branży e commerce

Coraz więcej osób w Polsce decyduje się na otwarcie biznesu online. To ciekawe, ale jednocześnie bardzo wymagające zajęcie. Musimy mieć pewność, że nasze produkty dotrą do odpowiedniej grupy docelowej i będą się sprzedawać. Poza sprzedażą i reklamą pozostaje także kwestia technicznej obsługi sklepu internetowego, wprowadzanie produktów, instalacja wtyczek i wiele innych aspektów technicznych. Na szczęście może pomóc nam w tym Shopify.

Shopify Polska – jak to działa?

Shopify to platforma obsługująca sklepy internetowe, zarówno na terenie naszego kraju jak i na rynki zagraniczne. Wybierając Shopify Polska wybierasz sprawność działania, bezpieczeństwo i opiekę techniczną 24 godziny na dobę. Dzięki platformie sklepowej otworzysz swój własny sklep internetowy i dopasujesz go do swoich indywidualnych potrzeb. Bez problemu odnajdziesz się w panelu sterowania, który jest bardzo intuicyjny nawet dla osób, które wcześniej nie miały żadnej styczności z branżą e commerce. Pozwoli ci to uniknąć wielu pułapek technicznych, niedomówień czy stworzenia sklepu na zamówienie przez podwykonawcę, który później nie pomoże ci w potencjalnych problemach technicznych lub we wdrażaniu produktów. Tworząc sklep razem z Shopify nie musisz się o to martwić.

Ile kosztuje prowadzenie sklepu Shopify?

Koszt prowadzenia sklepu na platformie Shopify w Polsce jest zróżnicowany. Aby rozpocząć korzystanie z platformy i pozyskać nowych klientów nie potrzebujemy wiele. W podstawowym planie Shopify płacimy niewielką kwotę za podstawowe funkcjonalności pozwalające nam prowadzić sklep Shopify. Wraz ze wzrostem naszego sklepu może być konieczne wykupienie wyższych pakietów, łącznie z Shopify Plus dla rozwiniętych biznesów. Osobnym kosztem będzie wdrożenie samego sklepu, a następnie powierzenie komuś jego obsługi, zarówno pod kątem technicznym jak i logistycznym. Dlatego warto sobie najpierw dokładnie przemyśleć, ile rzeczy będziemy w stanie zrobić w sklepie sami i ile czasu będziemy mogli na nasz sklep poświęcić. To kluczowe w planowaniu takiego biznesu, aby nie znaleźć się w sytuacji, gdy brakuje nam środków lub mocy przerobowych do skutecznego prowadzenia naszego sklepu.

Jakie zalety ma jeszcze Shopify?

Shopify ma także wiele innych zalet, między innymi jest kompatybilny z wieloma zewnętrznymi aplikacjami i platformami takimi jak Baselink czy platformy obsługi płatności dostępne w Polsce i na całym świecie jak usługi Shopify Payments. Dzięki temu nie tylko otworzysz swój sklep internetowy, ale także zintegrujesz go z zewnętrznymi systemami i usługami. Dodatkowo masz możliwość monitorowania zachowania klientów, zastosowania rozwiązań przyjaznych swoim klientom, dzięki którym będą się czuć bezpiecznie i komfortowo na stronie sklepu, a tobie pozostanie jedynie zainteresowanie ich swoją ofertą i produktami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *