Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – dlaczego umowy SEO są ważne?

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO.

Świadcząc jakiekolwiek usługi lub korzystając z nich, należy podpisać umowę, aby wszystko przebiegało zgodnie z prawem. Umowy chronią również obie strony, które zdecydują się na złożenie podpisów i zawsze określają najważniejsze aspekty świadczonych działań, a także zasad płatności. Klient dokładnie wie, za co płaci, jakie działania będą podejmowane na jego witrynie oraz jakich wyników usług SEO może się spodziewać. Pozycjoner zabezpiecza prawnie swoje działania, zapewnia sobie dokument gwarantujący, że otrzyma wynagrodzenie oraz jasno deklaruje, do jakiego celu dąży w treści dokumentu. Umowy SEO są zatem ważne zarówno dla agencji, która świadczy usługi SEO, jak i właściciela strony internetowej. Wszystko, co jest napisane w treści umowy, musi być realizowane, a w mojej opinii, po tym, jak skonstruowana jest umowa, można między innymi poznać profesjonalizm usługodawcy. Specjalista do spraw optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek proponuje podpisanie umowy, która określa warunki współpracy. Tego typu dokument w formie papierowej musi być całkowicie zrozumiały, aby uniknąć wszelkich nieporozumień. Zarówno zatem dla agencji, jak i klienta podpisanie umowy SEO niesie szereg korzyści, a korzystanie z usług pozycjonowania stron www bez podpisania umowy osobiście uważam za duży błąd. Wszystkie działania powinny zostać szczegółowo opisane, gdyż tylko wtedy mowa jest o bezpieczeństwie i stabilnej współpracy obu stron.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – korzyści umowy dla usługobiorcy

Dzięki umowie SEO usługobiorca w treści dokumentu może przeczytać między innymi, jakie usługi są dla niego świadczone. Dla przykładu odnaleźć w tego typu dokumencie może się lista działań takich jak: badanie fraz kluczowych i słów kluczowych, modyfikacja kodu front-end oraz back-end, treści, meta tagów, adresów URL i bardzo wielu innych czynników mających wpływ na pozycjonowanie strony www. Często wiele umów tego nie ma i to nic złego. Bardzo istotny jest fakt, że wszystkie zasady współpracy są wyraźnie określone i klient wie, jakich działań może się spodziewać. Mechanizmy, które rządzą pozycjonowaniem stron www, stale się zmieniają i ma to duży wpływ na to, w jaki sposób realizowane są usługi. W mojej opinii każda umowa powinna jednak klarownie opisywać zakres podejmowanych działań. Oczywiście sytuacja dynamicznie się zmienia z upływem czasu i pozycjoner podejmuje działania, które są aktualnie najbardziej skuteczne. Roboty Google są coraz bardziej inteligentne i nowoczesne. Dobrze, gdy klient wie, że wraz z postępem algorytmów wyszukiwarek zmieniają się także metody postępowania wspierające wysoką pozycję stron www w wyszukiwarce. Dzięki umowie klient doskonale orientuje się, jakie są zasady płatności oraz za co tak naprawdę płaci firmie, której zleca działania pozycjonujące. Dzięki takiej sytuacji nie będzie negatywnie zaskoczony wysokością opłat ani rezultatami podejmowanych działań. Jako Łukasz Wudyka jestem właścicielem agencji reklamowych, które oferują umowy pozwalające czuć się pewnie moim klientom. Świadomość tego, co będzie działo się ze stroną www, czego można się spodziewać po podejmowanych działaniach oraz jakie możliwości ma agencja marketingowa, jest niesamowicie ważna z punktu widzenia klientów.

Jeśli chcesz do mnie kontakt pisz info@lukaszwudyka.pl lub po prostu zadzwoń 533 525 168.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – korzyści umowy dla agencji marketingowej

Właściciel strony www zgodnie z treścią umowy powinien przyznać pełny dostęp do serwisu agencji pozycjonującej. Dzięki dostępowi do FTP oraz panelu zarządzania stroną możliwe jest podejmowanie działań bezpośrednio na stronie klienta. Zapisy dotyczące edycji zawartości witryny internetowej znajdują się w dokumencie podpisywanym przez obie strony. Dzięki temu usługodawca całkowicie zgodnie z prawem ingeruje w zawartość witryny. Pozwala to pozycjonerowi czuć się pewnie, dodając treści, edytując to, co znajduje się na stronie, a także edytując kod. W treści umowy bardzo często usługobiorca wyraża również zgodę na wykorzystywanie zdjęć firmowych, grafik, logo i innych plików, które mogą przydać się podczas działań pozycjonujących. Dla przykładu tego typu pliki graficzne mogą zostać wstawione na inne strony www. Mogą na przykład w ramach działań SEO pojawiać się w Internecie artykuły i inne teksty, które poza linkiem do strony www klienta będą zawierać udostępnioną grafikę. Zapisy, które wyraźnie to określają, całkowicie eliminują wszelkie nieporozumienia związane na przykład z prawami autorskimi. Klient wie, co może zrobić specjalista do spraw SEO, a pozycjoner z kolei czuje się pewnie, dodając treści poza stroną www. Są to tak zwane działania off-site. Specjalista SEO podejmując wszelkie działania on site, a także off site czuje się komfortowo, bo wie, że realizuje tym sposobem zapisy umowy. Dla agencji marketingowej korzyścią z istnienia podpisanej umowy jest także fakt, że wie ona jakich kwot może spodziewać się od klienta. W zależności od tego, czy mowa jest o umowach abonamentowych, umowach hybrydowych, czy też umowach „pozycjonowanie na efekt” opłaty są inaczej naliczane. W mojej opinii dzięki optymalnie skonstruowanej i podpisanej umowie SEO zarówno klient, jak i agencja reklamowa mają formalnie zagwarantowany prawidłowy przebieg współpracy.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – Na czym polega pozycjonowanie abonamentowe i jak odnosi się do niego umowa SEO

Pozycjonowanie abonamentowe w mojej opinii jest aktualnie najlepszą formą współpracy i umowy pomiędzy agencją SEO a klientem. Jest to również obecnie najbardziej popularna forma zawieranej umowy na tego typu usługi. Pozycjonowanie pozwala na zwiększenie ilości odwiedzin strony, co bardzo mocno przekłada się na przykład na liczbę klientów, czyli nabywców produktów bądź też usług. Abonamentowa forma umowy jest dogodna dla obu stron między innymi z tego względu, że podpisujący formalnie ustalają stałą comiesięczną kwotę, którą usługobiorca będzie wpłacał na konto usługodawcy. Agencje SEO są dzięki temu zabezpieczone, a klient również ma zapewnioną stabilność finansową i wie, że wysokość opłat nigdy nie może go zaskoczyć. Co za tym idzie przy umowie abonamentowej, opłata nie jest uzależniona od efektów i liczby oraz jakości wykonywanych działań. Ważne jest, aby w umowie na pozycjonowanie abonamentowe obie strony ustaliły zatem bardzo szczegółowo zakres podejmowanych działań. Dzięki tego typu ustaleniom klient będzie wiedział, za co płaci. Umowa na pozycjonowanie SEO abonamentowe pozwala na swobodę agencji, co jest niewątpliwie plusem tego typu dokumentu. Pozycjoner może w każdym momencie zmienić frazy kluczowe, ponieważ wystarczy zrobić aneks do umowy. Dla agencji SEO umowa abonamentowa to także gwarancja stałego przychodu. Dzięki temu możliwe jest szczegółowe i często zaawansowane planowanie działań z góry. Najczęściej tego typu planowanie odbywa się z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem w stosunku do działań, które plan realizują. Odpowiednio zaplanowana strategia działań marketingowych w Internecie ma ogromną wartość, gdyż na wszystko potrzebny jest pewien czas. Umowy tego typu dzielą się na takie, które mają miesięczny (czyli bardzo krótki) okres wypowiedzenia oraz umowy na rok, dwa, trzy lata z karą za wypowiedzenie.

W przypadku, gdy mowa jest o karze za przedwczesne zakończenie umowy, w mojej opinii ma to pewien plus z perspektywy agencji SEO. Tego typu zapis w umowie pozwala czuć się pozycjonerowi bezpiecznie pod względem finansowym, a co za tym idzie inwestować w działania pozycjonujące. (Często jak w moim przypadku wydaje dużo więcej niż wynosi abonament a potem sobie to odbieram, dzięki czemu klient ma dużo szybciej efekty a ja pewność, że nie odejdzie). Minusem z perspektywy klienta jest jednak to, że niektóre agencje marketingowe nie realizują działań, które powinny. Z tego też powodu klientowi nie opłaca się kontynuować umowy, a jej wcześniejsze zakończenie obliguje go do opłacenia kary. Jako Łukasz Wudyka jestem właścicielem, a także szefem agencji marketingowych, w których ogromną wagę przykładam do rzetelnej realizacji działań, które zostały opisane w umowie abonamentowej. Dodatkowo umowy, które proponuje klientowi mają zastrzeżenie, że w wypadku rozstania mam wskazać WSZYSTKIE działania, które wykonałem. To pozwala klientowi być 100% pewnym, że pracuje dla niego. Pozycjonowanie abonamentowe składa się między innymi z wykonania audytu SEO, dostosowania strony zgodnie z rezultatami dokonanej analizy, wdrożenia różnorodnych działań, których obszarem nie jest pozycjonowana strona (tzw. działania off site), integracji z systemami mierzenia ruchu oraz działań, które powodują konwersję, a także z linkowania, sprawdzania pozycji strony www oraz raportowania. Wszystkie te działania i ich zakres są bardzo szczegółowo opisane w treści umowy. Ogromną zaletą pozycjonowania abonamentowego jest bardzo duża swoboda pozycjonera. Brak sztywnych ram narzuconych umową sprawia, że można dynamicznie dostosowywać podejmowane działania do aktualnych zmian algorytmów czy działań Twojej konkurencji. Wykorzystywanie fraz kluczowych długiego ogona (long tails), stałe monitorowanie, modyfikowanie, a także wdrażanie najbardziej opłacalnych fraz jest możliwe dzięki współpracy opartej na tego typu umowie. W mojej opinii dogodne warunki dla pozycjonera są także świetnym rozwiązaniem dla klienta. Statystyki pokazują, że zdecydowana większość umów na pozycjonowanie, jest aktualnie podpisywana właśnie w formie umowy dotyczącej pozycjonowania abonamentowego. Jako Łukasz Wudyka mam ogromne doświadczenie w działaniach marketingu internetowego i niezwykle często podpisuję z moimi klientami ten rodzaj dokument. Niezliczone rekomendacje, które napływają od właścicieli sklepów internetowych, właścicieli firm i instytucji, a także wielu różnorodnych witryn to treści od osób, które podpisały właśnie umowę abonamentową. Duża świadomość klienta w zakresie tego, co dzieje się z jego witryną i dookoła niej, duże możliwości i swoboda agencji oraz jasne zapisy dotyczące płatności to bez wątpienia ogromne zalety podpisywania tego typu dokumentu.

Umowy abonamentowe SEO są zatem aktualnie w mojej opinii doskonałą formą dokumentu, który określa warunki współpracy. Oczywiście, ktoś mógłby skrytykować umowy abonamentowe za zobowiązania w postaci kar w przypadku wcześniejszego zakończenia współpracy, jednak w przypadku moich klientów, mogą oni liczyć na pełen profesjonalizm i uczciwość w podejmowanych działaniach. Co najważniejsze kary zabezpieczają agencję czy pozycjonera przed klientami, którzy mają dobrze wykonaną pracę a z jakiegoś powodu nie chcą płacić. Zapewne znasz przykłady dobrze wykonanej pracy i niezapłacenia przez klienta. Kary działają jak bat, by do tego nie doszło. Ale jak mówię w umowie powinien być zapis, że pozycjoner w razie sporu wskaże wszystkie swoje działania. Pozycjonowanie stron www jest moją specjalizacją, a agencje, którymi zarządzam, z powodzeniem prowadzą do sukcesu usługobiorców. Zapraszam do poczytania rekomendacji od klientów Łukasz Wudyka Rekomendacje

Jeśli chcesz do mnie kontakt pisz info@lukaszwudyka.pl lub po prostu zadzwoń 533 525 168.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – umowy hybrydowe określające warunki pozycjonowania SEO

Umowy hybrydowe SEO to kolejna forma dokumentu, którą może zaoferować agencja podejmująca się pozycjonowania. Ten typ umowy opiera się na stałej opłacie abonamentowej (niezależnej od efektów pozycjonowania) oraz prowizji za efekty. Ze względu na połączenie obu czynników, od których uzależniony jest koszt realizacji usług pozycjonowania, umowa nazywa się hybrydową. Bardzo często właściciele stron internetowych cenią ten rodzaj umowy, gdyż tego typu rozwiązanie jest uniwersalne. Agencja, która podejmuje działania marketingowe, ma możliwość dysponowania stałym budżetem, a dodatkowo wynagradzana jest za to, co udaje się osiągnąć podejmowanymi działaniami. Można zatem powiedzieć, że podpisanie tego typu dokumentu jest uczciwe zarówno dla agencji, jak i dla klienta. Tego typu umowa bardzo mocno motywuje agencję do uzyskiwania wysokich wyników. Dodatkowe pieniądze, które może otrzymać firma, są naprawdę sporą motywacją do przykładania się do działań. Pozycjoner poświęca się zatem w 100% osiągnięciu jak najlepszych wyników pozycjonowania, mając do dyspozycji budżet zasilany stałą kwotą. Umowy hybrydowe SEO to umowy, które są formą pośrednią pomiędzy umową abonamentową oraz umową, którą określa wysokość opłat w 100% w zależności od uzyskanych efektów. Tego typu umowy podpisywane są średnio na rok lub dwa, w zależności od konkretnej agencji. Jako Łukasz Wudyka jestem szefem między innymi SEOSEM24, w którym często podpisujemy ten rodzaj dokumentu wiążącego obie strony. Klienci są zadowoleni z usług świadczonych na podstawie umowy hybrydowej między innymi z tego powodu, że mogą oszacować jaki koszt wyniesie pozycjonowanie ich stron www. Oczywiście minusem w przypadku tego typu umów jest sytuacja, w której agencja marketingowa kompletnie nie przykłada się do podejmowanych działań, a inkasuje pieniądze należne za każdy kolejny miesiąc obowiązywania umowy. (mógłbym wymienić wiele takich agencji) W takim wypadku nie ma mowy o osiągnięciu wysokich wyników. W mojej opinii nieuczciwe agencje SEO są wypierane z rynku, między innymi ze względu na złą opinię jaka powstaje wokół ich działalności. Jako Łukasz Wudyka doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak ważne dla klienta jest osiągnięcie odpowiednich rezultatów, gdyż wysoka pozycja strony www w wyszukiwarce sprawia, że klienci mogą sprzedawać swoje produkty i usługi na dużą większą skalę.

Pieniądze, które są przeznaczane na pozycjonowanie strony na przykład sklepu internetowego, bardzo szybko się zwracają w postaci konwersji. Przy obecnej na internetowym rynku konkurencji, która jest wymagająca niemal w każdej branży, wysoka pozycja strony www pod popularną frazą kluczową jest niesamowicie istotna. Klienci, którzy decydują się na podpisanie umowy hybrydowej płacą zatem zarówno stałą opłatę, jak i prowizję od wyników. Mogą oni przewidzieć, ile mniej więcej będzie kosztowała ich usługa pozycjonowania, a w przypadku, gdy efekty będą znaczne, otrzymają pieniądze ze swojej działalności. Więcej wyświetleń, więcej konwersji i więcej klientów to przede wszystkim większy zysk, czyli to, co niesamowicie ważne w każdym biznesie. Dzięki działaniom pozycjonującym moich agencji klienci mogą być spokojni o rezultaty podejmowanych działań, a także opłacalność współpracy. W mojej opinii umowy hybrydowe to bardzo uczciwe oraz naprawdę uniwersalne rozwiązanie dla każdej ze stron. W swoim doświadczeniu mam ogromną liczbę usług, które świadczyłem na bazie tego typu dokumentu i wiem, że dobrze skonstruowana umowa hybrydowa skutecznie zabezpiecza klienta oraz agencję. Warto napisać, że próg wejścia w takich umowach to nie jest tysiąc złotych a trzeba się często liczyć z wydatkiem kilku, kilkunastu tysięcy, gdy fraza są w TOP 1.

Jeśli chcesz do mnie kontakt pisz info@lukaszwudyka.pl lub po prostu zadzwoń 533 525 168.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – Pozycjonowanie na efekt

W mojej opinii umowa, w której wysokość opłat wnoszonych przez klienta uzależniona jest tylko i wyłącznie od rezultatów pozycjonowania rodzi sporo problemów. Ten rodzaj umowy budzi także sporo kontrowersji. Dlaczego tak się dzieje? Pozycjonowanie na efekt to umowa, która uzależnia wysokość ponoszonych przez klienta opłat od ruchu/konwersji na jego stronie www oraz pozycji w wyszukiwarce. Pozornie ten rodzaj podpisanego dokumentu wydaje się optymalny i praktyczny. W praktyce jednak wybór takiej umowy może być ryzykowny. Agencje SEO są na przegranej pozycji w konfrontacji ze stale zmieniającymi się algorytmami Google. W związku z tym nie mają gwarancji, że podjęte działania przyniosą stricte oczekiwane rezultaty. W SEO wszystko zmienia się przez cały czas. Bardzo małe zmiany następują codziennie, nieco większe co kilka dni, a średniej wielkości zmiany w algorytmach pojawiają się kilkadziesiąt razy w roku. W związku z tym każde działanie, w które przecież agencja SEO wkłada pieniądze, czas i nakład pracy obarczone jest pewnym ryzykiem i trudno jest określić dokładnie jego wyniki. Czynniki takie jak dynamika rynku lub konkurencja, która zwiększa budżet na działania marketingowe, mają duży wpływ na rywalizację o topowe wyniki w wyszukiwarce Google. Skoro nie ma mowy o stabilności i stuprocentowych prognozach dotyczących tego, co uda się osiągnąć, to nie ma też mowy o gwarantowanej kwocie, którą agencje SEO mogą otrzymać od swoich klientów. Dlaczego to źle dla klientów? Otóż ze względu na tego typu niepewność po stronie agencji w mojej opinii posuwają się one niekiedy do działań bardzo nieetycznych. Dla przykładu agencje, które podejmują się pozycjonowania, mogą podejmować agresywne działania pozycjonujące, których rezultatem może stać się nałożenie kar na stronę www od Google. Agencja, która będzie bardzo potrzebowała pieniędzy za swoje działania, nie mając stałej kwoty, którą pobiera (jak przy umowach abonamentowych i hybrydowych), może starać się za wszelką cenę wpłynąć na współczynnik, od którego uzależniona jest cena za pozycjonowanie. W wyniku takiej sytuacji długofalowo strona www może sporo stracić, a klient zapłaci pieniądze za działania, które będą sprzeczne z jego osobistym interesem. Ponadto warto wskazać, że trafiając na bardzo nieuczciwego specjalistę SEO, może on błyskawicznie osiągnąć wysokie wyniki pozycjonowania, zainkasować sporą kwotę, a po nałożeniu kary przez Google po prostu zerwać kontakt. Agencje, które niewiele robią dla swoich klientów, mogą zatem podejmować bardzo ryzykowne działania tylko po to, aby osiągnąć jak najwyższy współczynnik, który określa wysokość opłaty. Kolejnym problemem przy umowie, w której cena jest uzależniona od efektu pozycjonowania, jest dobór fraz kluczowych. W przypadku umów „pozycjonowanie na efekt” pozycjoner może dobierać mało konkurencyjne frazy kluczowe, w których wysoka pozycja strony www nie będzie stanowić żadnego problemu. Cóż jednak z tego, gdy znikoma liczba internautów wpisuje określone frazy w Google.

W mojej opinii współpraca pomiędzy usługobiorcą i usługodawcą w przypadku tego typu umowy jest wyjątkowo niekorzystna. Na agencjach SEO pojawia się spora presja, która często podsuwa pozycjonerom stosowanie nieuczciwych praktyk, natomiast klient może zapłacić sporo za realizowanie usługi, która długofalowo nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Najwartościowszym bowiem celem sklepu internetowego jest wysoka sprzedaż. Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google pod mało popularnymi frazami kluczowymi lub chwilowy wzrost pozycji w wyszukiwarce, tylko po to, aby strona otrzymała karę za nieuczciwe działania to argumenty, które zdecydowanie skłaniają ku niepodpisywaniu tego rodzaju dokumentów. Jako Łukasz Wudyka jestem właścicielem kilku brandów zajmujących się marketingiem internetowym i doskonale wiem, jak ważne są długofalowe strategie. Z tego też powodu odradzam osobom, które decydują się na skorzystanie z usług pozycjonowania stron www podpisywanie umowy „pozycjonowanie na efekt”. Mając dużą liczbę zrealizowanych zleceń, owocną współpracę z wieloma firmami o bardzo dużej renomie, sklepami internetowymi i właścicielami innych witryn internetowych wiem, jak ważną rolę odgrywa zaplanowana strategia. Gdy klient szuka kogoś, kto będzie pozycjonował jego stronę www, może wybierając opisywany model płatności narazić się na naprawdę wiele przykrych niespodzianek. Niektóre z nich nie będą zauważalne szybko. Doskonale wiem, jak trudno jest wskrzesić martwą stronę, na którą zostały nałożone dotkliwe kary od Google. Umowa abonamentowa oraz hybrydowa to zdecydowanie bardziej polecane przeze mnie warianty. W mojej opinii zarówno klient, jak i usługodawca powinni mieć komfort współpracy, gdyż tylko w takiej sytuacji można mówić o osiąganiu długofalowych rezultatów. Presja, którą wywiera umowa „pozycjonowanie na efekt”, sprawia, że na rynku pozycjonowania stron www często dochodzi do działań zdecydowanie niepożądanych i nieopłacalnych dla klienta.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – na który rodzaj umowy się zdecydować?

Najbardziej polecane przeze mnie warianty umów SEO to umowa abonamentowa oraz umowa hybrydowa, stanowiąca formę pośrednią pomiędzy umową abonamentową a umową, w której wysokość opłat uzależniona jest od efektu działań pozycjonera. Umowa abonamentowa została już wcześniej szczegółowo opisana. Korzyści, które niesie, zdecydowanie sprzyjają podejmowaniu skutecznych i zaplanowanych długofalowo przez agencję marketingową działań. Umowa hybrydowa również jest dobrym rozwiązaniem ze względu na to, że motywuje każdą agencję SEO do osiągania wysokich wyników, nie narażając jednak klienta na ryzykowne i często nieopłacalne działania, jak może mieć to miejsce w przypadku podpisania umowy „pozycjonowanie na efekt”.  Ważne jest, aby przeczytać i szczegółowo przeanalizować każdy zapis w umowie, gdyż jak każdy tego typu dokument ma on moc prawną. Nie można po podpisaniu tego rodzaju dokumentu oczekiwać od pozycjonera działań, które nie są zawarte w treści dokumentu. Podobnie również samemu nie można łamać warunków umowy, gdyż bardzo często może utrudniać to pracę agencji marketingowej. Optymalny wybór rodzaju umowy jest bardzo ważny zarówno dla klienta, jak i strony, która podejmuje się pozycjonowania. Dobrze jest inwestować pieniądze w sposób przemyślany i dający bardzo namacalne rezultaty. Jako właściciel agencji marketingowych, których celem jest zdobycie popularności stron moich klientów, doskonale wiem, jak ważne jest, by podpisana umowa była satysfakcjonująca i dawała bezpieczeństwo jej stronom.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – dlaczego dokładny wykaz pozycjonujących linków nie ma sensu

Klienci pozycjonerów niejednokrotnie zgłaszają chęć uzyskania wglądu w skuteczność podejmowanych działań w postaci uzyskania od firmy pozycjonującej dokładnej rozpiski linków. Agencja SEO bądź freelancer, który świadczy tego typu usługi, może udostępnić tego typu rozpiskę, jednak to działanie mija się z celem. Klient niewiele dowie się o skuteczności pozycjonowania na bazie tego, co otrzyma, gdyż algorytmy Google bezustannie się zmieniają. Z tego też powodu na wynik pozycji w Google wpływ ma ogromna liczba czynników. Czasami konkurencja zwyczajnie zwiększa kwotę przeznaczaną regularnie na działania związane z internetowym marketingiem, a czasami zwiększa fundusze na content. Pozycjoner nie ma nic do ukrycia, jednak trudno jest, bazując na tego typu wykazie linków pozycjonujących wyciągnąć jakikolwiek wniosek klientowi. Pozycjonowanie stron www to bardzo złożone zagadnienie, a ze względu na stale zmieniającą się sytuację dotyczącą na przykład robotów Google, wymaga ono stałego bycia na bieżąco od pozycjonera. Sam wykaz linków pozycjonujących nie daje zatem wymiernego obrazu skuteczności podjętych działań. Dodając do tego, że pozycjoner musi tworzyć wiarygodny profil linków oraz często jeden link jest więcej wart niż 5000 linków… To naprawdę pytanie pozycjonera, ile linków Pan gwarantuje w umowie jest bezcelowe. A agencja, która gwarantuje konkretne ilości jest złą agencją, gdyż nie będzie ona patrzyć na jakość linka a na sztuki. A jak wiemy lepiej jeden dobry link niż 100 słabych.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO – dlaczego mam tak ogromną liczbę certyfikatów dotyczących pozycjonowania i jak przekłada się to na realizację warunków umowy?

Ogromna liczba certyfikatów po ukończonych szkoleniach jest wynikiem intensywnego rozwoju osobistego i zawodowego. Imię i nazwisko Łukasz Wudyka pojawia się na rekordowo dużej liczbie tego typu dokumentów. Jak przekłada się to na umowy, jakie zawierają moje firmy z klientami? Przede wszystkim doskonale zdaję sobie sprawę, w jaki sposób skonstruować umowy, by były maksymalnie dogodne dla obu stron. Szkolenia, które ukończyłem potwierdzają wiedzę i umiejętności związane z zarządzaniem firmą. Wiem, w jaki sposób powinna być skonstruowana umowa, aby agencja mogła skutecznie i uczciwie podejmować działania pozycjonujące. Moje doświadczenie wynika z bardzo wielu godzin spędzonych na edukacji w zakresie oferowanych usług oraz wieloletniej pracy z klientami. Zdobywanie wiedzy nie może być bagatelizowane, gdyż standardy SEO zmieniają się, a ukończone szkolenia na wielu renomowanych platformach pozwalają nie tylko być na bieżąco, ale także móc potwierdzić swoje kompetencje dokumentem z uznanego źródła. Na mojej stronie internetowej odnaleźć można wszystkie certyfikaty i licencje, które udało mi się uzyskać. Tego typu dokumenty są naprawdę bardzo miarodajnym wyznacznikiem fachowości oferowanych przeze mnie usług. W opinii ogromnej rzeszy specjalistów i ich klientów licencje i rekomendacje pochodzące na przykład z Udacity i Coursera świadczy o bardzo wysokim poziomie specjalizacji. SEO to branża, w której, aby móc skutecznie realizować zapisy umowy, należy cały czas pamiętać o zdobywaniu kwalifikacji. Niektóre certyfikaty są wydawane na określony czas, a jeszcze inne nie wygasają nigdy. Platformy szkoleniowe o wysokiej renomie tworzą odpowiednio zaawansowane szkolenia po to, aby absolwenci mogli świadczyć usługi o wysokim poziomie skuteczności. Bez względu na to, na który rodzaj umowy zdecydują się moi klienci, zawsze mają do czynienia z usługami certyfikowanego specjalisty. Umowa abonamentowa, umowa hybrydowa lub umowa, w której od rezultatu zależy wysokość opłaty to dokumenty, które obligują mnie do świadczenia usług na jak najwyższym poziomie.

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Coursera - Introduction to Search Engine Optimization.

Introduction to Search Engine Optimization

Instytucja wydająca certyfikat: Coursera

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany kw 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Coursera - Introduction to Marketing.

Introduction to Marketing

Instytucja wydająca certyfikat: Coursera

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany kw 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Na stronie internetowej Łukasza Wudyka znajdują się wszystkie zdobyte przeze mnie certyfikaty. Dyplomy podzielone na kategorie pozwalają zapoznać się ze wszystkimi szkoleniami, które ukończyłem. Oto część z nich z zakresu SEO:

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Advanced SEO: Developing an SEO-friendly Website.

Advanced SEO: Developing an SEO-friendly Website

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany paź 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Advanced SEO: Search Factors.

Advanced SEO: Search Factors

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - ASP.NET MVC4 Essential Training.

ASP.NET MVC4 Essential Training

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lis 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - B2B Marketing Foundations: Positioning.

B2B Marketing Foundations: Positioning

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Improve SEO for Your Website.

Improve SEO for Your Website

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - International SEO 2015.

International SEO (2015)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - International SEO.

International SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Learning Conversion Rate Optimization (2018).

Learning Conversion Rate Optimization (2018)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Learning Web Analytics.

Learning Web Analytics

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Learning Web Analytics.

Learning Web Analytics

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Local SEO.

Local SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Marketing Tools: SEO.

Marketing Tools: SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO: Ecommerce Strategies.

SEO: Ecommerce Strategies

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO for Social Media.

SEO for Social Media

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO Foundations.

SEO Foundations

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO: Keyword Strategy.

SEO: Keyword Strategy

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO: Link Building in Depth (2017).

SEO: Link Building in Depth (2017)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO: Link Building.

SEO: Link Building

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - SEO: Videos.

SEO: Videos

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Technical WordPress SEO.

Technical WordPress SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - Using Accessibility to Improve SEO.

Using Accessibility to Improve SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Linkedin - WordPress: SEO.

WordPress: SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Udemy - How I Hit #1 on Google: The NEW 2020 Complete SEO Course.

How I Hit #1 on Google: The NEW 2020 Complete SEO Course

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Udemy - 2020 Complete SEO Guide to Ranking Local Business Websites.

2020 Complete SEO Guide to Ranking Local Business Websites

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Udemy - SEO Training: Get Free Traffic to Your Website with SEO.

SEO Training: Get Free Traffic to Your Website with SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Complete SEO Training With Top SEO Expert Peter Kent.

Complete SEO Training With Top SEO Expert Peter Kent

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Udemy - 2020 SEO Masterclass: Begginer to Advanced SEO.

2020 SEO Masterclass: Begginer to Advanced SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o umowach SEO - dlaczego umowy SEO są ważne? - certyfikat Udemy - SEO 2020: Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites.

SEO 2020: Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany kwi 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz


Zainteresował Cię ten artykuł?

Przeczytaj też:

Łukasz Wudyka opinie o Lean Management

Łukasz Wudyka opinie o tworzeniu stron www