Drukarnia Cyfrowa – sprawdź jak możesz wykorzystać ją w promocji swojej firmy

imedia_print

Postęp cywilizacji oraz technologii pozwolił na poprawę promocji na wielu płaszczyznach biznesowych oraz umożliwił wykorzystanie w tymże celu między innymi druku cyfrowego. W chwili obecnej techniki druku są kluczowym elementem w reklamowaniu oraz popularyzowaniu ofert.

Choć form promocji jest wiele, to jednak sukces zapewni jedynie odpowiedni druk oraz drukarnia cyfrowa z pasją. Zaufaniem z cała pewnością można obdarzyć drukarnię Maciaszczyk, która posiada bogate doświadczenie między innymi w druku cyfrowym.

Na czym polega druk cyfrowy?

Druk cyfrowy jest jedną z najnowocześniejszych technik druku, dlatego też wciąż zyskuje na popularności. Co ważne – charakteryzuje się on odmienną technologią drukarską, bowiem – w przeciwieństwie do innych druków – nie stosuje nacisków ani elementów przenoszących druk. Wzór zatem jest nakładany bezpośrednio z komputera na dany papier. Co więcej, druk cyfrowy wykorzystuje dwie metody: elektrografię oraz ink-jet.

Elektrografia przenosi ładunek elektryczny za użyciem rolki transferowej. Elektrografia w druku jest popularna przede wszystkim za sprawą swojej prędkości, a także dokładności w odwzorowaniu wszelakich szczegółów. Obraz drukowany za sprawą druku laserowego jest – w porównaniu z ink-jetem – bardziej ostry. Należy równocześnie wspomnieć, iż jest on stosowany przede wszystkim przy niskich nakładach.

Drugim sposobem druku cyfrowego jest ink-jet, czyli drukarki atramentowe. Wyrzucają one małe ilości farby z niezwykle dużą prędkością osiągającą nawet sto kilometrów na godzinę w odległości około jednego milimetra. Ink-jet jest także wykorzystywany przy drukach wielkoformatowych przy dużych nakładach. Co ważniejsze, kolory są znacznie żywsze.

Sposoby promocji za pomocą druku cyfrowego

W ostatnim czasie popularnością w promocji firm cieszą się przede wszystkim plakaty, których format można wybrać względem własnych potrzeb oraz finalnego przekazu. Drugim jednak sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów są ulotki: jednostronne, bądź dwustronne. Podobnie jak i plakaty, ulotki posiadają różnorodne formaty, a także gramaturę papieru. Ulotki jednak najczęściej są drukowane wielkonakładowo.

 Wiele firm decyduje się również na promocję własnej oferty za pomocą tak zwanych listowników, stosowanych w wysyłaniu korespondencji pocztowej zarówno dla partnerów biznesowych, jak i potencjalnych klientów. Listowniki zawierają między innymi logo marki, hasło przewodnie, charakterystyczne kolory, a nawet informacje dotyczące oferty. Do tejże formy promocji często są dołączane także teczki ofertowe, również posiadające charakterystyczne cechy, które pozwolą już na pierwszy rzut oka zidentyfikować daną firmę.

Nie każdy jednak wie, iż do łask powracają także naklejki pod wymiar, które są drukowane na folii bądź papierze samoprzylepnym. Można je przykleić między innymi na drzwiach, komputerze, ścianach, a nawet ubraniu. W szczególności przykuwają one uwagę dzieci, a co za tym idzie – również i rodziców. Jest to doskonała forma na promocję firmy.

Może zainteresują Cię również te artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>