Marketing na rynku nieruchomości – mamy kilka pewniaków!

Marketing nieruchomości to sposób na przyciągnięcie potencjalnych nabywców i aukcji na twoim rynku. Aby uzyskać świeże pomysły marketingowe, zapoznaj się z naszą listą porad marketingowych od czołowych deweloperów na polskim rynku nieruchomości. Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć kampanię marketingową, od wirtualnych otwartych domów, przez marketing, po milenialsów.

praca biznes 4light

Oto najlepsze pomysły na marketing nieruchomości, z których korzystają profesjonaliści!

Wybierz słowa, które sprzedają

Jeśli pracujesz jako agent nieruchomości działający w sieci, ważne jest, aby tworzyć opisy, które zainteresują potencjalnego kupującego. Dobrą taktyką jest odwoływanie się do emocji kupującego. Użyj słów kluczowych, które namalują w jego głowie obraz. Nie chodzi tylko o opowiadanie faktów, ale także o sprzedawanie historii.

Utwórz podstronę Strony WWW

Chociaż możesz nie być w stanie konkurować z największymi deweloperami jeśli chodzi o wyszukiwane hasła, takie jak „domy na sprzedaż w Warszawie”, możesz być w stanie pozycjonować w Google w poszukiwaniu bardziej niszowych terminów wyszukiwania np. Nowe mieszkania Mokotów albo osób które szczególnie są zainteresowane odbiorem mieszkań o odbiorze mieszkań w I kwartale 2019r..

Wszystko to możliwe dzięki:

  • zdjęciom,
  • filmom wideo,
  • migawkom rynkowym,
  • pomocnym informacjom na temat podziału lub obszaru,

są one świetnym sposobem na stworzenie organicznego ruchu do Twojej witryny.

Napisz wartościowy biuletyn

Gdy zdecydujesz się włączyć kampanię e-mai do swojej strategii marketingu nieruchomości, utwórz biuletyny e-mail z wartościowymi treściami. Temat jest pierwszą rzeczą, jaką zobaczą potencjalni klienci, więc użyj silnej linii tematycznej, aby przyciągnąć uwagę czytelników. Biuletyny e-mailowe powinny również opierać się na wizualnie atrakcyjnym szablonie i zawierać wezwanie do działania, które angażuje czytelników i zamienia potencjalnych klientów w klientów.

Wykorzystaj Google AdWords

Jedną z najbardziej skutecznych taktyk marketingowych, które generują nowych klientów dla agentów nieruchomości i brokerów, jest kampania remarketingowa Google AdWords. Dosyć nową funkcją remarketingu jest możliwość kierowania reklam na osoby, które niedawno odwiedziły określone witryny i / lub wpisały określone zapytania w Google. W ten sposób możesz kierować reklamy na osoby, które ostatnio szukały haseł „sprzedaż domu”, „kupię dom” lub „szukam pośrednika handlu nieruchomościami” oraz tych, które odwiedzili aukcje i strony z ofertami nieruchomości, w tym witryny Twoich konkurentów.

Aby utworzyć tę kampanię, przejdź do pulpitu kampanii Google AdWords, utwórz listę remarketingową opartą na zainteresowaniach i dodaj listę adresów URL stron internetowych i słów kluczowych, aby utworzyć listę remarketingową. Następnie Twoje banery reklamowe zostaną udostępnione osobom, które aktualnie są zainteresowane kupnem lub sprzedażą domów – tymi, którzy odwiedzili te strony lub wyszukali te słowa kluczowe – i doprowadzą do ruchu kwalifikowanego w Twoich regionach do Twojej witryny.

Spójrzmy prawdzie w oczy – to działa!

Szukasz nowego mieszkania na Mokotowie? Sprawdź 3 pokojowe mieszkania na http://www.przyworonicza.com/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>