Produkty reklamy zewnętrznej – który z nich zapewni Ci sukces?

Reklama zewnętrzna, czyli outdoor lub inaczej OOH – out-of-home) to forma reklamy kojarzona z wielkim formatem, nowoczesnymi nośnikami oraz a nietuzinkowymi rozwiązaniami. Tak naprawdę obejmuje bardzo szerokie spektrum mediów – od aktywnych, gdzie mamy do czynienia z reklamami świetlnymi, po pasywne w formie plakatów. Który w takim razie wybrać , by osiągnąć sukces? Podpowiadamy!

Produkty reklamy zewnętrznej

Outdoor już od dawna jest jednym z najpopularniejszych środków przekazu reklamowego, więc wraz z upływem czasu zaczęto wprowadzać w obieg coraz nowsze jego formy. Najstarszymi jego produktami są oczywiście plakaty i afisze. Aktualnie do wyboru mamy o wiele więcej propozycji, ciekawszych i wykorzystujących nowinki technologiczne. Do najpopularniejszych produktów reklamy zewnętrznej zaliczyć można citylight, czyli podświetlane tablice, które spotkać można przede wszystkim na przystankach autobusowych.

Bardzo ciekawą formą reklamy outdoorowej są także diapazony, pod których nazwą kryją się nieoświetlone tablice reklamowe umocowane w betonowych donicach, które spotkać można przede wszystkim w miejscach publicznych. Kolejnym produktem wartym uwagi są dwustronne tablice reklamowe (mobile), które umieszcza się na przyczepie ciągniętej przez samochód oraz backlight scrolle, czyli tablice z przewijanymi powierzchniami reklamowymi. Nie sposób pominąć również plansz, slupów ogłoszeniowych oraz ) infoscreenów, które są nośnikami łączącymi tradycyjny outdoor z telewizją.

Który produkt reklamy outdoorowej pomoże osiągnąć sukces?

W pierwszej kolejności warto wziąć pod uwagę billboardy, które w dalszej kolejności pomaga skutecznie budować wizerunek firmy, jak również wypromować usługi lub produkty. Ta forma reklamy w porównaniu do innych produktów reklamy zewnętrznej jest stosunkowo niska pod warunkiem, że wybierze się odpowiednią lokalizację – warto postawić na miejsca ruchliwe i uczęszczane. Odbiorcami billboardów są głównie kierowcy, którzy stoją w korkach, ale również przechodnie, którzy poruszają się po najpopularniejszych ulicach miasta, bywalce restauracji, kawiarni oraz innych punków usługowych (zobacz gdzie możesz wynająć billboard w Warszawie https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/warszawa).

To właśnie billboardy pozwalają w łatwy sposób zainteresować potencjalnych odbiorców konkretną firmą, jej produktami i usługami. Bardzo dobre rezultaty można osiągnąć także dzięki city lighty, popularnej reklamy ulicznej w formie podświetlanej tablicy ogłoszeniowej. Zwykle jest ona niewielkich rozmiarów, co pozwala na jej łatwe umieszczenie w najpopularniejszych miejscach miasta takich, jak: deptaki, dworce kolejowe, przystanki komunikacji miejskiej, czy pasaże handlowe. Citylighty jest formą reklamy outdoorowej, która daje bardzo szerokie możliwości. Nie dość, że pozwala w ciekawy sposób przygotować reklamę i wpasować się w miejski krajobraz, to jeszcze stwarza idealną okazję, by wypromować firmę, produkty lub usługi i dotrzeć do specyficznej grupy odbiorców, do których adresowana jest reklama.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *