Wizażystka – od budowania portfolio po pracę z klientkami

Jako niezależna wizażystka jesteś głównym zasobem biznesowym i fundamentem, na którym Twoja firma będzie się rozwijać.

Tylko Ty jesteś odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie swojego biznesu, na który składa się kilka aspektów, takich jak budowanie portfolio, networking, praca z klientami, kreatywność w obsłudze, kupowanie odpowiednich produktów, prowadzenie księgowości i jednocześnie, co ważniejsze, zajmuje się również marketingiem.

Najtrudniejszą częścią bycia niezależną wizażystką są awanse biznesowe, zwłaszcza gdy konkurencja jest niezwykle zacięta. Ten blog jest o tym, jak kreatywnie możesz sprzedać swój biznes na rynku, gdy masz już kurs makijażu kraków opinie za sobą.

Zanim zaczniesz wdrażać nasze wskazówki, pamiętaj, że marketing usługi to stały i konsekwentny wysiłek, który wymaga poświęcenia i jakości pracy.

Zacznijmy od tego!

Bądź swoją marką

Autopromocja odgrywa istotną rolę w branży mody i stylizacji. Za każdym razem, gdy wychodzisz z domu, wykonuj makijaż w profesjonalny sposób, aby ludzie zaczęli zauważać zmianę w Twoim wyglądzie. Zachowaj minimalizm, ponieważ jest to codzienność, ale pamiętaj, aby podkreślić to, co najważniejsze.

Ludzie z pewnością będą Cię komplementować, a przy okazji wykorzystają okazję i poinformują ich o Twoim nowym przedsięwzięciu. Nie zapomnij zabrać ze sobą wizytówki lub broszury na wypadek nieplanowanych spotkań.

Uruchom stronę na Instagramie

Wierzymy, że wiele zmian, które wprowadził do nas Instagram, uczyniło z niego idealną platformę do promowania Twoich umiejętności. W makijażu chodzi o wygląd, a co może być lepszego niż seria sesji zdjęciowych? Uczyń z rodzeństwa, kuzyna lub przyjaciela modelkę, rób na nich różne style i rób zdjęcia.

Dzięki odpowiednim hashtagom możesz zyskać popularność w ciągu 2-3 miesięcy. Jednak jeśli chodzi o zdjęcia, upewnij się, że przesyłasz tylko obrazy w jakości HD i zdjęcia gwiazd. Możesz także przesyłać 1-minutowe filmy o poradach, produktach i modnych stylach makijażu.

Nagrywaj filmy dla YouTube

YouTube to platforma numer jeden w zakresie bezpłatnego dostępu do filmów, a miliony ludzi codziennie wyszukują w serwisie YouTube porady dotyczące urody, wskazówki i samouczki dotyczące technik makijażu. Możesz zbudować bazę fanów, tworząc kanał YouTube z nazwą Twojej marki i filmując wysokiej jakości samouczki dotyczące makijażu, recenzje produktów i wskazówki dotyczące stylizacji.

Pamiętaj o tym – miej dobre oświetlenie i dźwięk, mów wyraźnie, używaj dobrej kamery wideo i udzielaj informacji. Gdy Twoje filmy zaczną zdobywać popularność, możesz nawiązać współpracę w YouTube, aby uzupełnić swoje zarobki.

Stwórz swoją stronę internetową

Dziś strona internetowa, która demonstruje umiejętności wizażysty, stała się nieodzowna dla freelancerów. Przed stworzeniem strony internetowej musisz wymyślić nazwę marki. Ustaw nazwę marki jako adres URL witryny.

Twórz strony, takie jak oferowane usługi, dane bio, ceny i dane kontaktowe. Jeśli witryna jest responsywna, mając stronę rezerwacji, to super. Upewnij się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, aby przyciągać większą liczbę klientów zorientowanych na cel.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *