Własny brand a fulfillment. Czy da się to pogodzić?

Twój sklep osiąga coraz lepsze dochody? Codziennie zyskujesz nowych klientów? Cieszy cię to, ale obawiasz się, że nie dasz rady realizować zwiększającej się liczby zamówień. Jednocześnie nie chcesz powierzyć procesu obsługi nikomu innemu, bo zależy ci na twojej marce, którą budowałeś. Bez obaw, skorzystaj z usługi fulfillment. Na rynku na pewno znajdziesz firmę, która zadba o twój biznes i cię nie zawiedzie.

Kiedy warto skorzystać z fulfillment?

Obecnie duże sklepy internetowe coraz częściej stają się niemal w pełni wirtualne. Kupno i zawarcie transakcji odbywa się przez internet, a właściciel sklepu nawet nie musi dysponować fizycznie towarem we własnym magazynie. Obsługa zamówienia bez udziału sklepu online możliwa jest dzięki usłudze fulfillment dla ecommerce. Korzystają z niej nie tylko sklepy oferujące tanie towary w dużych ilościach, ale także te brandowe, w których liczy się nie tylko sam towar, ale także sposób jego zapakowania i samo opakowanie. Jeśli twój brand sprzedaje się w coraz większych ilościach, nie obawiaj się przenieść obsługi zamówień do dobrej firmy logistycznej. Wykwalifikowana kadra z pewnością dotrzyma twoich standardów jakości.

Co daje usługa fulfillment?

Fulfillment jest usługą, która pomaga właścicielom sklepów online z jednej strony skupić się wyłącznie na ofercie, a z drugiej – ograniczyć koszty. Żeby zrealizować zamówienie klienta, nie trzeba wynajmować nadmiarowej powierzchni magazynowej ani zajmować się logistyką. Dzięki efektowi skali usługi fulfillment są tańsze niż każdy z niezbędnych serwisów zamawianych odrębnie. Podpisując umowę ze znaną na rynku firmą logistyczną, taką jak np. 3LP, możesz liczyć na szereg korzyści:

  • płacisz wyłącznie za powierzchnię magazynową, której używasz;
  • nie musisz angażować się w problemy ze sprzętem magazynowym ani obsługą magazynu;
  • możesz liczyć na wykwalifikowaną kadrę pracowniczą oraz usługi dodatkowe dokładnie wtedy, kiedy będą ci potrzebne;
  • możesz zawrzeć umowę, która będzie obejmowała również obsługę reklamacji i zwrotów.

Fulfillment i własny brand – czy nie stracę na jakości?

Skala obsługi zamówień dużych firm logistycznych z jednej strony robi doskonałe wrażenie, z drugiej jednak budzi w wielu właścicielach e-sklepów obawę o jakość realizacji zamówień. Zwłaszcza jeśli obejmują one towary brandowe, przy których ma znaczenie sposób zapakowania, dobór opakowań i przekazanie klientowi np. podziękowań za zakupy.

Warto wiedzieć, że firmy logistyczne świetnie wywiązują się ze swoich zobowiązań, a opakowania z własnym logo, odpowiednia kolejność układania towaru w kartonikach czy tym podobne wytyczne bez problemu zostaną zrealizowane w perfekcyjny sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *