Małe stoiska handlowe stają się coraz popularniejsze

DSC01730

Wielu z nas od czasu do czasu robi zakupy w centrach handlowych, zwłaszcza w gorącym okresie promocji. W tym samym momencie firmy decydują się na uruchamianie specjalnych stoisk, aby klienci w szale zakupów zainteresowali się również ich specjalną ofertą. Stąd właśnie bierze się ich wielka popularność, widoczna zwłaszcza w ostatnich latach.

Stoiska w galeriach handlowych

Właściciele centrów chętnie wynajmują powierzchnie pod postawienie tzw. wysepek. Jest to dla nich dodatkowa okazja do zarobienia, ponieważ przeznaczają do tego i tak niezagospodarowane dotąd miejsca. Z kolei sprzedawcy handlowi korzystają z niesłabnącej popularności tych wielkich obiektów handlowych. Kiedy w pobliskich sklepach pojawiają się wyprzedaże kolekcji, a pasaże są wręcz przeludnione, spora liczba klientów zaczyna interesować się również ofertą prezentowaną na stoisku, ponieważ hasło „promocja” działa na nich jak magnes. Wielu sprzedawców stosuje jeszcze sprytniejsze zagrania. Na chwilę podnoszą wartość produktów, po czym sprowadzają je do pierwotnej ceny informując, że wyjątkowo można je dostać bardzo okazyjnie.

Popularność stoisk wynika również z ich bardzo dogodnego położenia. Zazwyczaj są one zlokalizowane w tych miejscach, w których można spotkać najwięcej klientów. Wysepki są umieszczane w holach, na różnych poziomach przy ruchomych schodach oraz obok najpopularniejszych obiektów. Handlowcy często dopasowują lokalizację stoiska tematycznie, np. punkty gastronomiczne ustawiane są w pobliżu kin, kręgielni i stołów bilardowych, a miejsca z artykułami będącymi wytworem ludzkiej pracy, które świetnie sprawdzają się jako prezent, często możemy znaleźć obok sklepów z zaproszeniami i kartkami okolicznościowymi.

Stoiska na targach

Wybierając się na różnego rodzaju targi, zaglądamy do różnych stoisk, położonych jeden przy drugim obok siebie. Najczęściej wybieramy te, których przedstawiciele najskuteczniej zachęcają do przyjścia oraz wyróżniające się najlepszym i najbardziej efektownym wyglądem. W osiągnięciu tego celu może nam pomóc wybór właściwego producenta punktów usługowych, jak np. stoisko.com. Ma on ogromne doświadczenie w projektowaniu i budowie ścianek reklamowych, wysepek handlowych, namiotów eventowych czy właśnie zabudów targowych.

Stoisko.com oferuje szeroki wybór stoisk przeznaczonych z myślą o branżowych targach. Wszystkie tworzone są z myślą o ich przeznaczeniu, zostają wzbogacane o nowoczesne urządzenia elektroniczne i interaktywne oraz są projektowane według trendów współczesnego design. Zajmują niewiele miejsca, lecz pomimo tego gwarantują przestrzeń, zarówno dla sprzedawców i konsultantów, jak i klientów. Na życzenie producent proponuje też możliwość stworzenia piętrowej zabudowy, co może bardzo mocno wyróżnić nasze stoisko.

Stoiska te doskonale sprawdzają się również na najpopularniejszych targach pracy. Dotyczy to zwłaszcza wysepek, w których pracują kosmetyczki i manicurzystki, mając wyjątkową okazję do skutecznego zaprezentowania swoich usług na najwyższym poziomie. W takich miejscach sporą popularnością cieszą się też stoiska gastronomiczne dla uczestników i gości pokazów.

Może zainteresuje Cię również artykuł Jak zostać konsultantką AVON

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *