Organizacja konferencji w Zakopanem

Logos-Zakopane-foto1

Jeżeli planujesz organizację konferencji w Zakopanem, Hotel Logos oferuje doskonałe warunki w eleganckich salach konferencyjnych. Bogata oferta pozwala zorganizować profesjonalne konferencje na najwyższym poziomie, a uroki jakie gwarantuje Zakopane zachwycą wszystkich uczestników spotkań firmowych, zjazdów, szkoleń, prezentacji czy wszelkiego rodzaju konferencji.

Konferencje w Zakopanem – samym sercu gór

Hotel w górach daje wspaniałą okazję do przeżycia wyjątkowych chwil w góralskiej atmosferze. Tradycja zakopiańskiego stylu jaka kultywowana jest w hotelu Logos, niezmiennie zachwyca wszystkich gości, którzy przybywają tutaj w celach służbowych lub też prywatnych. Zakopane urzeka swoją wyjątkowością, a także niesamowitym klimatem już od wielu lat, dlatego odwiedziny w charakterze biznesowym są świetną okazją do skorzystania z jego uroków.

W Hotelu Logos obsługa pamięta o tym, aby każdy gość czuł się tutaj wyjątkowo – pierwszym założeniem podczas tworzenia obiektu było przybliżenie gościom niezwykłych regionalnych zwyczajów, piękna architektury góralskiej, a także słynnej góralskiej gościnności. Goście biznesowi przybywając tutaj na różnego rodzaju spotkania, mogą korzystać z klimatycznych i bardzo profesjonalnie urządzonych sal konferencyjnych i szkoleniowych. Personel hotelu stara się również zapewnić maksymalny komfort pobytu, który pomoże pracować, jak również cieszyć się odpoczynkiem i relaksem najlepiej jak to możliwe.

Blisko atrakcyjnego centrum miasta

Logos-Zakopane-foto3

Hotel w Zakopanem to świetny wybór pod wieloma względami, bowiem goście biznesowi mogą tutaj pracować w doskonałych warunkach, a w czasie wolnym cieszyć się unikalnym klimatem oraz licznymi atrakcjami miasta. Góralski folklor raczy tu wyjątkowymi wrażeniami, a staropolska i typowo góralska kuchnia jaką oferuje hotel Logos, pozwala rozsmakować się w daniach z baraniny, z dodatkiem serów owczych (w tym słynnego oscypka), czy innych specjałów. Doskonała lokalizacja sprawia, że wszyscy goście konferencji czy innych wyjazdów służbowych trafią tutaj z łatwością. Centrum Zakopanego, w tym słynne Krupówki, są na wyciągnięcie ręki i zachęcają do relaksujących spacerów. Sam w sobie hotel oferuje również bogatą strefę Spa, która pozwoli zrelaksować się po ciężkim dniu szkoleń czy konferencji, a dodatkowo można skusić się także na doskonałą kawę w hotelowej kawiarni, bądź zjeść wyborny obiad w restauracji. Pokoje jakie oferuje obiekt pozwalają komfortowo spędzić czas wyjazdu.

Do dyspozycji gości są pokoje standardowe jedno, dwu lub trzyosobowe – w tym pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, pokoje superior z tarasami, jak również pokoje i apartamenty w stylu deluxe. W obiekcie dostępny jest bezpłatny internet, który niezbędny jest przy większości konferencji czy spotkań biznesowych.

Udogodnienia dopasowane do potrzeb

Logos-Zakopane-foto2

Obszar hotelu jest wyjątkowo atrakcyjny – można tu skorzystać z tarasu restauracji, który wychodzi na piękny ogród z oczkiem wodnym. Z hotelowej kawiarni, rozpościera się porywający widok na Giewont i Gubałówkę. W strefie Spa goście mogą nacieszyć się łaźnią parową, łaźnią fińską, jacuzzi, siłownią oraz studiem cardio, gdzie łatwo odreagować stres spotkań czy męczących szkoleń. Na życzenie gości dostępne są również gabinety zabiegowe, w których skorzystać można z masaży, zabiegów na twarz i ciało oraz wiele innych przyjemności.

Ważnym elementem obiektu jest również duża sala konferencyjna na 300 osób, którą dodatkowo można podzielić na dwie mniejsze – na 70 i 230 osób. Cała sala posiada klimatyzację, a także wyposażona została w niezbędne dla przeprowadzania konferencji, szkoleń czy prezentacji sprzęty. Każdy organizator może liczyć na pełne wsparcie załogi hotelu, która pomaga koordynować i przygotować cały event w najdrobniejszych szczegółach. Zainteresowanym mniejszą salą na spotkania hotel oferuje także prywatne miejsce na 10 osób. Ważną zaletą hotelu jest również komfortowy parking dla wszystkich gości hotelu. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą na stronie www hotelu!

1 komentarz

  1. Krystyna Nowa pisze:

    Gdzie najlepiej organizować imprezy firmowe. Musze zorganizować kilka wydarzeń w tym roku i powoli się do tego przygotowuję. Czy lepiej organizować wszystko samodzielnie, czy może zlecić to firmie, która zajmie się wszystkim kompleksowo? Zauważyłam, że ostatnio jest na rynku sporo agencji eventowych i cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów, bo organizują praktycznie każdą imprezę. Jak to wygląda pod względem cenowym? Czym kierować się przy wyborze konkretnej agencji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *