Szukamy klientów, czyli jak dobrze zareklamować sklep zoologiczny?

SellwoodPetSupply-6026-2

Prowadzenie sklepu zoologicznego to dobry pomysł na biznes, zwłaszcza że w naszym kraju branża zoologiczna jest jeszcze daleko w tyle w porównaniu z Zachodem. Aby jednak sklep przynosił dochody, musi mieć klientów. Nawet najlepszy pomysł na biznes nie zadziała, jeśli potencjalni klienci nie będą o nim wiedzieć.

Reklama sklepu zoologicznego powinna być przede wszystkim dopasowana do odbiorców docelowych oraz do tego, w jakiej formie sklep jest prowadzony czy jest to sklep stacjonarny czy działalność prowadzona w przestrzeni wirtualnej. W przypadku sklepu stacjonarnego warto postawić również na stacjonarne formy reklamy. Dobrym pomysłem jest zostawienie ulotek sklepu w gabinetach weterynaryjnych czy salonach groomerskich – takie miejsca są w stu procentach odwiedzane przez potencjalnych klientów sklepów zoologicznych. Warto również postawić na lokalną promocję w mediach oraz w sieci. Sklepy stacjonarne, szczególnie w niewielkich miejscowościach, reklamują się głównie przez polecenie. Zadowoleni klienci polecają zakupy w danym sklepie rodzinie i znajomym i w ten sposób z dnia na dzień liczba klientów sklepu się rozrasta.

Zupełnie innymi prawami rządzi się reklama sklepu internetowego, który funkcjonuje przede wszystkim w wirtualnej rzeczywistości. Dobrym przykładem takiej działalności jest sklep zoologiczny online Karusek.com.pl, który stawia na różne formy promocji umożliwiające dotarcie do potencjalnych odbiorców. Aby dobrze rozreklamować sklep zoologiczny, przede wszystkim trzeba mieć co reklamować – im bogatsza oferta, tym lepiej. Sklep powinien mieć jak najbardziej szeroki i zróżnicowany asortyment, aby dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Podczas gdy jedni właściciele czworonogów poszukują określonej karmy w dobrej cenie, inni szukają specjalistycznych pokarmów, które są niedostępne w tradycyjnych, stacjonarnych sklepach. Sklep zoologiczny online powinien być również obecny w mediach społecznościowych, mieć swoją stronę na Facebooku, poprzez którą może na bieżąco informować o wszelkich nowościach, promocjach czy atrakcyjnych ofertach.

images (22)Dobrym sposobem na reklamę i przyciągnięcie nowych konsumentów są okresowe zniżki czy atrakcyjne promocje, dzięki którym można kupić karmę w cenie kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt procent niższej niż w innych sklepach. Ciekawą formą promocji, którą stosuje coraz więcej sklepów, są różnego rodzaju programy lojalnościowe dla stałych klientów. Można dzięki nim zbierać punkty przy każdych zakupach, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Skuteczną, przyciągającą promocją, szczególnie w mediach społecznościowych są konkursy, w których można wygrać ciekawe i atrakcyjne nagrody, nie tylko karmę dla zwierząt, ale również markowe akcesoria. Jeśli poszukujesz dobrej jakości produktów dla zwierząt w atrakcyjnych cenach, sklep zoologiczny online Karusek.com.pl z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Na pewno na jednych zakupach się nie skończy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *