W pracy nie bądź zbyt seksowna i… o czym jeszcze pamiętać kompletując ubranie do biura?

Niezależnie od tego, czy ci się to podoba, czy nie, sposób, w jaki wyglądasz, wpływa na Twój sukces w nowoczesnym miejscu pracy. Problem z wyglądem polega na tym, że przekłada się to na wydajność. Nawet jeśli twój szef nie myśli, że patrząc na Twój ubiór jakoś Cię szufladkuje – to podświadomie tak właśnie jest. Jeśli się nie dopasujesz, nie jesteś tak mile widziana, jak chciałabyś być. W pewnym momencie może to zaszkodzić twoim szansom na awans.

W dzisiejszym miejscu pracy, gdzie odzież codzienna zyskuje na popularności, zrozumienie zasad wyglądu może być trudne. Rozmawialiśmy z ekspertami, aby uzyskać lepszy wgląd w ten temat. Oto czego się dowiedzieliśmy!

Poniżej znajduje się garść zasad, których powinien przestrzegać każdy profesjonalista:

Nie bądź zbyt seksowna!

Noszenie nieodpowiedniego ubrania rozprasza uwagę, ale może również dawać niedokładne wrażenie. Unikaj zbyt krótkich spódniczek, zbyt wysokich obcasów, głębokich dekoltów i tym podobnych ubrań. Wiele kobiet jest nadmiernie seksualnych w biurze. Możesz nosić koszulę z dekoltem w szpic, ale upewnij się, że masz zakryte nogi. Ludzie w końcu zdyskredytują Cię, jeśli będziesz wyglądać zbyt prowokacyjnie. Sama zastanów się jak chcesz być zapamiętana czy przez to, że miałaś coś na sobie ubrane, czy w związku z tym co ważnego miałaś do powiedzenia?

Noszenie rajstop jest stylowe! Odkąd Kate Middleton zaczęła publicznie nosić rajstopy, szybko znów stało się to stylowe. Daje to bardziej dopracowany wygląd niż wtedy gdy ich nie posiadasz. Zadbaj też o regularne pedicure. Jednym z jej największych błędów jest to, że kobiety noszą obuwie z odkrytymi palcami bez pedicure. Jeśli masz zamiar pokazać palce, upewnij się, że całe stopy są naprawdę zadbane.

Nie przesadzaj z akcesoriami!

Akcesoria mają uzupełniać twój strój, a nie go obezwładniać. Najlepiej postawić na mniej elementów, ale wyższej jakości. Takie dodatki znajdziesz na przykład na https://denicler.eu/pol_m_Dodatki-461.html. Poza tym, twoja biżuteria nie powinna hałasować. To naprawdę rozprasza, kiedy czyjeś ruchome bransoletki wydają dźwięki, gdy porusza się rękami.

Ale nade wszystko: dowiedz się, co jest odpowiednie w Twojej branży

Każdy wyznacza swoje granice inaczej. Na przykład możesz nosić szorty, ale nie obcasy. Jeśli Twoja firma stosuje taki dress code, postępuj zgodnie z nim.

Upewnij się, że Twoje ubrania pasują do Twojej sylwetki. Może się to wydawać oczywiste, ale wiele kobiet się myli w tej kwestii. Jeśli twoje ubrania są za duże lub za małe, nie będą dobrze wyglądać. Zapewnienie odpowiedniego dopasowania dotyczy wszystkiego, co nosisz. Poz tym, noś odpowiednie okulary. Upewnij się, że twoje okulary są odpowiednio dopasowane i nie zsuwają się z nosa. Przecież w trakcie biznesowych spotkań wcale nie chcesz się z nimi cały czas bawić. To staje się rozpraszające!

Osusz włosy! nigdy nie wychodź z domu z mokrymi włosami. Jeśli ktoś ze środowiska biznesowego zobaczy Cię w takim stanie będzie to wyglądało na to, że nie masz zorganizowanego życia, co przekłada się na brak rozsądnie zarządzanej ścieżki kariery.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *