Wizytówki online – prosty sposób na skuteczną promocję

Wizytówka to niewielki kawałek papieru o wielkiej wartości. Dlaczego warto w nią zainwestować? Przede wszystkim jest to najbardziej ekonomiczny, a jednocześnie najskuteczniejszy sposób, aby przekazać swój kontakt osobie zainteresowanej. Skrojony na miarę potrzeb projekt graficzny oraz zamówienie wizytówki online sprawia, że dzięki niewielkiemu nakładowi pracy i środków uzyskamy skuteczny efekt promocyjny.

Wizytówka – nowoczesna tradycja

Historia wizytówki sięga czasów średniowiecza, kiedy na wykonanych z jedwabiu lub papieru ryżowego małych karteczkach urzędnicy kaligrafowali swoje dane. Teraz jest trochę prościej. Szeroka gama materiałów papierniczych, także tych ekologicznych i organicznych, różnorodne metody druku i uszlachetnień pozwalają stworzyć małe dzieło sztuki i powielić je tysiące razy w niewielkim koszcie. Jakie są zalety wizytówek?

  • ekonomia – to najtańszy sposób na pozostawienie swoich danych i rozpropagowanie ich wśród grupy docelowej. Koszt wizytówki, w zależności od wybranej technologii i nakładu, oscyluje w granicach kilkudziesięciu groszy;
  • zostawienie śladu – ważnym elementem sprzedażowym jest pozostawienie po sobie śladu, jakiegokolwiek. Po rozmowie telefonicznej zostaje numer telefonu, który gubi się w czeluściach pozostałych kontaktów. Wizytówka, schowana do wizytownika zostaje tam aż do momentu, kiedy klient zechce się z Tobą skontaktować;
  • profesjonalizm – wizytówka to nieodzowny element każdego spotkania biznesowego. Ułatwia komunikację (zarówno Ty jak i Twój rozmówca wiecie z kim macie do czynienia), znacznie ułatwia ponowny kontakt, a przede wszystkim świadczy o zaangażowanym i profesjonalnym podejściu.

Skuteczny projekt

Co wpływa na skuteczność wizytówki? Wydawałoby się, że w zasadzie każda stanowi podobny nośnik informacji. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka aspektów:

  • format – standardowa wizytówka posiada format poziomy o wymiarach 90×50 mm, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykonać ją w pionie. Istotny jest także wybór dwustronnego lub jednostronnego nadruku;
  • rodzaj papieru i uszlachetnienia – papier może być matowy, z połyskiem lub satynowy, wzmocniony laminatem lub uszlachetniony punktowo;
  • projekt graficzny – odpowiednie dopasowanie kolorystyki i charakteru projektu do specyfiki firmy oraz intuicyjny układ najważniejszych elementów gwarantuje jej dobry odbiór.

Wizytówki online – korzyści

Zamawiając wizytówki na Stempleks.pl, czerpiemy z szeregu korzyści. Po pierwsze – w zasadzie nie musimy ruszać się z domu. Przekazując drogą mailową niezbędne informacje i wytyczne oraz wybierając gotowy szablon – cały proces zamówienia trwa około 5 minut. Można także przekazać gotowy, indywidualny projekt. Produkt klient otrzymuje w przesyłce kurierskiej lub paczkomatowej.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *