Wypożyczalnia busów – pomysły na promocje i marketing

003_bg_amsterdamcitytours_tt_hoponbus

Jako właściciel wypożyczalni samochodów, możesz bezpiecznie założyć, że poświęcasz większość czasu na trzech obszarach: sprzedaż, operacje i zbieranie plonów. Jest to tradycyjne podejście do zarządzania firmą, więc jest wielkie prawdopodobieństwo, iż w ten sposób nie wyróżnisz się na rynku. Skuteczny marketing i sprzedaż nie muszą kosztować fortuny. Istnieje wiele tanich, ale skutecznych sposobów umocnienia istniejących relacji z klientami i budowania nowych, aby wypromować swoją wypożyczalnię.

Uświadom sobie jakie to ważne

Twoja marka i strategie marketingowe są tak samo ważne, jak pojazdy które wynajmujesz i świadczone przez Ciebie usługi. Jednym z pierwszych kroków w celu przyciągnięcia nowych klientów jest dokładne opisanie tego, co masz do zaoferowania, jakie problemy rozwiążesz i jakie korzyści oferujesz. Co sprawia, że Twoja oferta jest lepsza i bardziej wyjątkowa niż ta konkurencji?

Ty i każdy z pracowników powinniście opisywać swoją firmę w sposób podkreślający jej największe zalety, które opisują Twoje produkty, usługi, lokalizację i niszę. Czy Twoja firma jest liderem wartości? Czy zapewniasz najlepszą obsługę? Czy jesteś najlepszy pod względem jakości lub ceny? Czy masz świetną lokalizację i zróżnicowaną flotę?

Po zrozumieniu mocnych stron i propozycji biznesowych możesz wykorzystać te informacje do budowania i rozwijania firmy oraz oczywiście na promocje i marketing.

Pomysły na rozwój biznesu i skuteczny marketing

Najlepszym sposobem na rozwinięcie firmy jest “zacząć od tego, gdzie jesteś”. Szanse są blisko ciebie.

Angażuj się w lokalną społeczność. Czy twoje dzieci, pracownicy i sąsiedzi są częścią lokalnego zespołu sportowego? Możesz sponsorować “tablicę wyników” – płytę z Twoim logo, która może być użyta do zachowania wyniku podczas gry. Przez kilka godzin wszystkie oczy będą na Twoim logo i będą wiedzieć, gdzie najlepiej wynajmować busy.

Postaw na nowości.

Skontaktuj się z gazetą społeczności lub stacją radiową by dowiedzieć się, czy coś ciekawego dzieje się w tym miejscu. Lokalne gazety lubią drukować lokalne wiadomości. Utwórz prostą informację prasową, zanim skontaktujesz się z mediami, która odpowie, kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego. Za każdym razem, gdy masz powiązanie swojej oferty z nowościami, masz też okazje do publicznego oferowania nowych produktów. Może nadszedł czas na wielkie “otwarcie”, w którym będziesz rozdawać nagrody lub zaoferować przekąski. To idealna okazja do pokazania wszystkich Twoich pojazdów – samochodów, ciężarówek i wyposażenia – wybranej społeczności, która dzięki temu na pewno będzie chętniej z nich korzystać.

Nie zapomnij o promocji na swojej stronie internetowej. Wcale nie musisz agresywnie rozdawać komorowych ulotek na imprezach, lepiej mieć przy sobie wizytówki, aby wymienić się z innymi osobami i dodać je do listy kontaktów, aby móc później skorzystać z okazji. Skuteczny marketing

Artykuł opracowano dzięki uprzejmości i pomocy wypożyczalni busów firmy: http://www.auto-busy.net.pl/

1 komentarz

  1. Bogdan pisze:

    Kluczowym jest czy bus wypożyczany jest z kierowcą czy bez, bo to przecież oczywiste, że kierowca to dodatkowy koszt. Co do tego, że marketing musi być na wysokim poziomie to nie ma najmniejszych wątpliwości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *