Wypożyczalnia busów – pomysły na promocje i marketing

003_bg_amsterdamcitytours_tt_hoponbus

Jako właściciel wypożyczalni samochodów, możesz bezpiecznie założyć, że poświęcasz większość czasu na trzech obszarach: sprzedaż, operacje i zbieranie plonów. Jest to tradycyjne podejście do zarządzania firmą, więc jest wielkie prawdopodobieństwo, iż w ten sposób nie wyróżnisz się na rynku. Skuteczny marketing i sprzedaż nie muszą kosztować fortuny. Istnieje wiele tanich, ale skutecznych sposobów umocnienia istniejących relacji z klientami i budowania nowych, aby wypromować swoją wypożyczalnię.

Uświadom sobie jakie to ważne

Twoja marka i strategie marketingowe są tak samo ważne, jak pojazdy które wynajmujesz i świadczone przez Ciebie usługi. Jednym z pierwszych kroków w celu przyciągnięcia nowych klientów jest dokładne opisanie tego, co masz do zaoferowania, jakie problemy rozwiążesz i jakie korzyści oferujesz. Co sprawia, że Twoja oferta jest lepsza i bardziej wyjątkowa niż ta konkurencji?

Ty i każdy z pracowników powinniście opisywać swoją firmę w sposób podkreślający jej największe zalety, które opisują Twoje produkty, usługi, lokalizację i niszę. Czy Twoja firma jest liderem wartości? Czy zapewniasz najlepszą obsługę? Czy jesteś najlepszy pod względem jakości lub ceny? Czy masz świetną lokalizację i zróżnicowaną flotę?

Po zrozumieniu mocnych stron i propozycji biznesowych możesz wykorzystać te informacje do budowania i rozwijania firmy oraz oczywiście na promocje i marketing.

Pomysły na rozwój biznesu i skuteczny marketing

Najlepszym sposobem na rozwinięcie firmy jest „zacząć od tego, gdzie jesteś”. Szanse są blisko ciebie.

Angażuj się w lokalną społeczność. Czy twoje dzieci, pracownicy i sąsiedzi są częścią lokalnego zespołu sportowego? Możesz sponsorować „tablicę wyników” – płytę z Twoim logo, która może być użyta do zachowania wyniku podczas gry. Przez kilka godzin wszystkie oczy będą na Twoim logo i będą wiedzieć, gdzie najlepiej wynajmować busy.

Postaw na nowości.

Skontaktuj się z gazetą społeczności lub stacją radiową by dowiedzieć się, czy coś ciekawego dzieje się w tym miejscu. Lokalne gazety lubią drukować lokalne wiadomości. Utwórz prostą informację prasową, zanim skontaktujesz się z mediami, która odpowie, kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego. Za każdym razem, gdy masz powiązanie swojej oferty z nowościami, masz też okazje do publicznego oferowania nowych produktów. Może nadszedł czas na wielkie „otwarcie”, w którym będziesz rozdawać nagrody lub zaoferować przekąski. To idealna okazja do pokazania wszystkich Twoich pojazdów – samochodów, ciężarówek i wyposażenia – wybranej społeczności, która dzięki temu na pewno będzie chętniej z nich korzystać.

Nie zapomnij o promocji na swojej stronie internetowej. Wcale nie musisz agresywnie rozdawać komorowych ulotek na imprezach, lepiej mieć przy sobie wizytówki, aby wymienić się z innymi osobami i dodać je do listy kontaktów, aby móc później skorzystać z okazji. Skuteczny marketing

Artykuł opracowano dzięki uprzejmości i pomocy wypożyczalni busów firmy: http://www.auto-busy.net.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>