3 argumenty, że parasole z nadrukiem reklamowym są nadal dobrym gadżetem

Czy parasole reklamowe to gadżet, który nadal działa? Czy warto w nie inwestować jako prezenty lub gratisy dla naszych Klientów? W dzisiejszym artykule próbujemy rzetelnie odpowiedzieć na te pytania.

Gadżetów reklamowych jest obecnie całe zatrzesięnie. Jeśli tylko firma szuka prezentów dla Klientów, to może przebierać pomiędzy latarkami z brandingiem po koszykami z żywnością. Parasole z nadrukiem reklamowym są jednak w TOP najczęściej wybieranych gadżetów reklamowych. Dowodem na to są choćby wyniki finansowe austriackiego producenta parasoli reklamowych Schirmmacher.pl https://schirmmacher.pl/ – pomimo pandemii, w minionym roku zwiększył on przychody o 30%, a jego polski oddział dynamicznie się rozrasta.

Co sprawia, że parasole reklamowe są nadal tak skutecznym nośnikiem reklamy? Oto 3 argumenty, które warto znać.

Argument nr 1: parasole z nadrukiem reklamowym to chodząca reklama offline

Jeśli wiesz jak dobrze przedstawić grafikę reklamową na swoim parasolu i wybierzesz solidną parasolkę, a do tego zrobisz to estetycznie i przyjemnie dla oka, to Twój Klient, który go dostał, rzeczywiście będzie go używać. Tym samym, nie tylko on sam będzie sobie przypominał o Twojej marce za każdym razem, gdy w Polsce pada deszcz, ale i każdy, kto będzie go mijał na ulicy. W dużym mieście, podczas przeciętnego spaceru, osoba z parasolem mija setki, czasem tysiące innych przechodniów. Jeśli przemnożyć to przez deszczowe dni w naszym kraju, jeden parasol reklamowy może zostać zauważony nawet przez kilkadziesiąt tysięcy ludzi.

Aby to jednak miało sens, zdecyduj się na duży, dobrze widoczny nadruk na parasolu. Poniżej przykład ładnej wizualizacji jaką producent parasoli Schirmmacher wykonał dla znanej marki spożywczej.

Więcej takich dobrze zrobionych parasoli reklamowych znajdziesz na stronie z przykładami realizacji tej firmy https://schirmmacher.pl/referencje-parasole-przeciwdeszczowe.

Argument nr 2: parasole reklamowe to gadżety wielokrotnego użytku – ich cykl życia jest długi

Jeśli dasz Klientowi butelkę wina lub kosz ze słodyczami, to oczywiście będzie to miłe, ale przetrwa u niego w pamięci dość krótko. Parasoli przeciwdeszczowych (oczywiście tych wysokiej jakości i ładnych) do śmietnika się nie wyrzuca. Przydają się w każdym domu i biurze nawet jako coś, co leży “w razie w”. Jeżeli zainwestowałeś w solidny produkt, który jest przeciwdeszczowy i wiatroodporny, to jego długość życia szacować możesz nawet na 3-5 lat.

Argument nr 3: cena parasoli dla firm jest bardzo korzystna w porównaniu z cenami innych gadżetów

Gadżety reklamowe, nawet te najmniejsze i najprostsze, jak breloczki, latarki czy magnesy, de facto nie są wcale tanie, jeśli mają “jakoś się prezentować”. Zazwyczaj liczyć trzeba minimum 15-30 zł za gadżet, żeby Klient nie pomyślał “co za bubel mi dali”. Tak wygląda rzeczywistość. A w tej cenie znajdziesz już parasole przeciwdeszczowe, które jakby nie patrzeć są czymś większym, bardziej okazałym niż mikroskopijny gratis. Taka inwestycja może się zatem po prostu opłacić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *