Jak stworzyć skuteczny projekt graficzny do wydruków wielkoformatowych?

Projektując i drukując baner, tło multimedialne lub znak zewnętrzny, potrzebujesz projektu, który się wyróżnia.

Niezależnie od tego, czy zamierzasz sam stworzyć projekt, czy polecić ekspertom https://www.eye-design.net.pl/, aby stworzyli to, co chcesz – powinieneś wiedzieć, co kwalifikuje się jako skuteczny projekt graficzny na druk bannerów.

Podczas gdy codziennie widzisz setki projektów – od billboardów, przez banery wielkoformatowe po plakaty w swoim biurze – czy myślałeś kiedykolwiek o kolorze, równowadze, rozdzielczości obrazu, stylu czcionki, odstępach między wierszami lub użyciu białych znaków, które przyczynił się do tego, że projekt rzuca się w oczy i przykłuwa uwagę? Drukarnia banerów przygotowująca projekt zawsze musi o tym myśleć.

Banery, tła multimedialne i plakaty na zewnątrz są cennymi narzędziami reklamowymi, które pomagają zwiększyć sprzedaż. Chcesz mieć pewność, że projekt jest odpowiedni, aby stworzyć możliwie najskuteczniejszą reklamę. Podążanie za podstawowymi zasadami projektowania zapewnia, że ​​przyciągniesz wzrok wszystkich potencjalnych klientów.

Pamiętaj o tych wskazówkach podczas planowania kolejnego projektu drukowania:

Czcionka ma znaczenie

Zwykle przeznaczone do oglądania z dużej odległości, projekty wielkoformatowe powinny używać czcionek, które są czyste i łatwe do odczytania, nawet z bardzo daleka, co potwierdzi każda drukarnia wielkoformatowa.

Ogólnie, czcionki bezszeryfowe sprawdzają lepiej podczas czytania z daleka niż czcionki szeryfowe lub skryptowe. Aby sprawdzić czytelność przed drukowaniem, wykonaj kilka kroków od ekranu komputera i sprawdź, czy tekst nadal jest łatwy do odróżnienia.

Doświadczeni graficy zazwyczaj ograniczają liczbę czcionek używanych w każdym projekcie. Zbyt wiele czcionek często psuje projekt – sprawia, że jest on mylący i zbyt chaotyczny. Zamiast tego spróbuj trzymać się wariantów z jednej lub dwóch rodzin czcionek., a wtedy planowane wydruki wielkoformatowe powinny spełnić twoje oczekiwania.

Twoja czcionka przekazuje również nastrój. Czcionka skryptowa, choć trudniejsza do odczytania, wygląda elegancko i formalnie. Zaokrąglone czcionki wydają się przyjazne, a geometryczne bezszeryfowe wydają się mocne dla odbiorcy. Wybierz czcionkę odpowiadającą nastrojowi Twojej marki.

Druk wielkoformatowy – spróbuj utrzymywać równowagę

Równowaga pozostaje kluczowym elementem każdego projektu, ale przede wszystkim projektów wielkoformatowych. Zbyt dużo bałaganu na banerze lub dużym plakacie szybko staje się czymś naprawdę przytłaczającym. Zawsze staraj się ograniczać ilość tekstu i obrazów, które dołączasz, i staraj się zachować prostotę. Naprawdę potrzebujesz tylko kilku krótkich zdań lub fraz w połączeniu z przyciągającą wzrok grafiką, aby osiągnąć sukces.

Ponadto utrzymanie równowagi projektowej oznacza pozostawienie wystarczającej ilości białej przestrzeni lub ujemnej przestrzeni wokół każdego elementu projektu. Pozwól swojemu projektowi wyróżnić się bardziej efektywnie, nie przepełniając przestrzeni zbyt dużą ilością informacji. Dzięki temu Twój projekt będzie zrównoważony i czytelny. Dzięki dobrze wyważonej konstrukcji potencjalni klienci mogą szybko i łatwo uzyskać kluczowe informacje.

[TB]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *