Marketing hand made – jak to zrobić dobrze?

praca biznes rozneFirmy o dużych funduszach i znacznych przychodach mają budżet na to, by zlecać promocję oferty za pomocą firm marketingowych i reklamowych. Ale te firmy, na przykład branża tworzenia biżuterii handmade, które zaczynają swoją działalność w garażu, czy też linia ubrań w czyjejś sypialni – nie zawsze mają taką możliwość. Istnieje jednak wiele opcji dla firm, które sprzedają wyłącznie towary ręcznie robione, a każda z nich może przenieść taki biznes do następnego poziomu.

Porozmawialiśmy z ekspertami ds. Marketingu dla małych firm o najlepszych wskazówkach marketingowych dla firm sprzedających ręcznie robione towary.

Stwórz własną stronę internetową!

Każdy, kto ma aspiracje, by odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów w Internecie, potrzebuje strony internetowej, kropka! Kiedy promujesz swoją markę w Internecie, musisz gdzieś klientów wysłać. To musi być strona internetowa, którą posiadasz, a nie sklep giełdowy, taki jak Allegro. Kapitalnym tego przykładem jest https://zitolo.com

Warto dodać, że kiedy kierujesz ruch na ogólny rynek, prawie zawsze tracisz w ten sposób zainteresowanie na rzecz innego konkurencyjnego sprzedawcy.

Kupujący są zalewani opcjami na takich portalach. Gra nie warta świeczki. Dlatego posiadanie własnej strony internetowej zapewnia również większą kontrolę. Korzystając ze swojej własnej witryny, jesteś właścicielem swojego miejsca w sieci i nie musisz polegać na zewnętrznych kanałach medialnych, takich jak media społecznościowe, które zmieniają się z biegiem czasu.

Na przykład na platformach społecznościowych zaobserwowano spadek organicznego zasięgu / ruchu, który ostatnio zgłaszają firmy hand made dlatego będziesz musiał inwestować w płatne reklamy. Jeśli w tym momencie polegasz wyłącznie na mediach społecznościowych, najprawdopodobniej stracisz ruch.

Odkryj nowe i unikalne możliwości sprzedaży.

Myślenie nieszablonowe o tym, jak sprzedawać swoje produkty, może odróżnić Cię od konkurencji i zapewnić Ci ciągłość.

Dzięki kreatywności w kontekście sprzedaży możesz odkryć zupełnie niewykorzystanych odbiorców, zwiększając swój potencjał biznesowy w postępie wykładniczym. Warto dodać, że kreatywni przedsiębiorcy powinni zawsze odkrywać nowe i unikalne kanały sprzedaży.

Dobre kanały sprzedaży mają wewnętrzny ruch i dają Twoim produktom więcej ekspozycji Więcej ekspozycji prowadzi do zwiększenia sprzedaży, więc czy warto sprzedawać na Allegro? Absolutnie, a co z Amazon? Tak, powinieneś sprzedawać na tylu kanałach sprzedaży, ile możesz, ale bazą jest zawsze strona internetowa. Należy dodać również, aby nie bać się próbowania różnych kanałów marketingowych, takich jak media społecznościowe, marketing e-mailowy, blogowanie itp., Aby znaleźć to, co najlepiej pasuje do Twojej firmy. Skup się na jednym na raz, aby mieć pewność, że możesz zmierzyć wyniki wykorzystania danego kanału sprzedaży. Warto zastanowić się, jakie są etapy ścieżki i jak pomóc klientowi przejść przez każdy z etapów. W marketingu nie musisz od razu wchodzić w sprzedaż – ważne jest też by po prostu zdobyć zainteresowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *