Napełnianie aerozoli – ważny etap produkcji marki własnej chemii motoryzacyjnej

Powszechnie stosowanym rodzajem opakowania produktów chemii motoryzacyjnej są aerozole. Kluczem do sukcesu wprowadzenia do oferty private label z tego zakresu jest nie tylko opracowanie skutecznych środków chemicznych, ale też zamknięcie ich w dobrze działających aerozolach. Dowiedz się, dlaczego kwestii opakowania nie można lekceważyć i jak aerozol może pomóc zbudować przewagę nad konkurencją.

Aerozol jako pełnoprawny element produktu

Nawet jeśli właściwości i jakość środka chemicznego do zastosowania w motoryzacji będą przewyższały produkty konkurencyjne, nie zdobędzie on zaufania użytkowników, jeśli będzie zamknięty w niesprawnie działającym lub źle dobranym aerozolu. Przez źle funkcjonujący aerozol klient potraktuje produkt jako brak i przy następnym zakupie skorzysta z oferty konkurencji. Dlaczego tak się dzieje?

Aerozol to rodzaj opakowania, które umożliwia dozowanie dokładnie takiej ilości medium, jaka jest potrzebna do konserwacji danego elementu. Ponadto pozwala dokładnie i równomiernie rozprowadzić je po całej jego powierzchni, a także znacznie podnosi wygodę użytkowania środka chemicznego. Właśnie dlatego napełnianie aerozoli to etap, którego podczas produkcji produktów marki własnej nie można w żaden sposób zlekceważyć.

Jak wygląda usługowe napełnianie aerozoli?

Specyfika i właściwości medium powinny definiować to, jakie należy dobrać do niego aerozole – private label pozwala na uzgodnienie możliwie najlepszego rodzaju opakowania aerozolowego na etapie opracowywania właściwości medium. Firmy, które świadczą usługi napełniania aerozoli podczas wytwarzania produktów marki własnej z branży chemii motoryzacyjnej, posiadają odpowiednie know-how i zatrudniają ekspertów, którzy potrafią podjąć najkorzystniejsze decyzje dla Twojego produktu.

Aerozole BOV – zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki nowatorskiej technologii

Przy wybranych rodzajach medium chemii motoryzacyjnej sprawdzi się nowatorska metoda napełniania aerozoli Bag-On-Valve (BOV). Polega ona na umieszczeniu w puszcze worka z zaworem i wypełnieniu środkiem chemicznym właśnie tego worka. Przestrzeń pomiędzy workiem a wewnętrznymi ścianami puszki wypełniona jest natomiast silnie sprężonym powietrzem, które pełni funkcje gazu pędnego. Rozwiązanie to niesie liczne korzyści dla użytkowników produktów:

  • dozowanie odbywa się pod jednakowym ciśnieniem od otwarcia produktu aż do wyczerpania medium;
  • medium może zostać wykorzystane w ponad 99% objętości;
  • dozowanie możliwe jest pod każdym kątem, co ułatwia korzystanie z produktu.

Aerozole BOV niosą też korzyści dla producentów. Przede wszystkim ułatwiają opracowanie formuły medium, które wewnątrz opakowania jest czyste i niezmieszane z gazem pędnym, jak ma to miejsce w przypadku klasycznych aerozoli. Również z powodu braku wykorzystania gazów palnych w czasie produkcji proces ten jest bezpieczniejszy.

Traktuj aerozol jako pełnoprawny element produktu

Przykładając dużą wagę do napełniania aerozoli i wyboru ich właściwego rodzaju, możesz zyskać dużo w oczach użytkowników swoich produktów i zdobyć ich zaufanie. Dlatego, decydując się na markę własną chemii motoryzacyjnej, poświęć temu tematowi dużo uwagi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *