Miejsce to podstawa – co wziąć pod uwagę przy organizacji konferencji

Wydarzenia firmowe stają się coraz bardziej popularne. Nie bez powodu, bo dzięki temu zacieśniają się więzi pomiędzy pracownikami oraz zarządem, a to prowadzi do polepszenia się wyników firmy i ogólnej atmosfery. Zorganizowanie wartej zapamiętania konferencji wcale nie jest jednak takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Źle zagospodarowana przestrzeń, nienajlepszy catering czy problemy techniczne mogą skutecznie zepsuć plany organizatorów. Niżej przedstawiamy kilka wskazówek, dzięki którym samo planowanie konferencji będzie owocnym doświadczeniem.

Przede wszystkim – w jakim celu ma się odbyć wydarzenie?

Niektórzy organizują konferencje kameralne, bardziej swobodne i pozwalające na bliższe zapoznanie się w grupie. Takie, wydawałoby się, niewielkie wydarzenia, podczas których ma miejsce inspirujące szkolenie lub prognozująca sukces burza mózgów, mogą być początkiem nowego rozdziału w życiu firmy. Sąteż między innymi konferencje prestiżowe, częstomiędzynarodowe, mające charakter biznesowy, dzięki którym firma może osiągnąć nowy poziom w swojej branży. Tu szczególny nacisk kładzie się na wysoki poziomorganizacji. W obu przypadkach doskonale sprawdzą się sale konferencyjne w górach.

Bardzo istotnym aspektem planowania wydarzenia jest budżet.

Znając możliwości finansowe, osoby odpowiedzialne za planowanie, mogą określić na co mogą sobie pozwolić. W naturalny sposób kameralna konferencja będzie znacznie mniej obciążająca budżet niż widowiskowe wydarzenie. Można wtedy wynająć niewielką salę oraz kilka pokoi, jeśli firma zdecyduje się na konferencję wyjazdową.Również kwestia wyżywienia jest w tym miejscuo wiele łatwiejsza, nawet w przypadku osób o specjalnych wymaganiach żywieniowych.W przypadku właśnie tych,pozornie skromniejszychwydarzeń, zaleca się urozmaiceniecałościo ciekawe pokazy lub aktywności spajające grupę.ParkHotel Łysoń posiada w zanadrzu wiele ciekawych propozycji, dzięki którym organizacja wyjazdu staje się znacznie łatwiejsza.

Dbałość o detale – klucz do sukcesu

Odpowiednia przestrzeń,przemyślany harmonogram i dopasowanie do charakteru firmy czy branży – to elementy, dzięki którym każda konferencja będzie udana, a sale konferencyjne w górachdodają całości wyjazdu wyjątkowego znaczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *