Reklama zewnętrzna biznesu lokalnego – na co postawić?

Zdobycie nowych klientów łatwe nie jest. Czasami jednak nie docenia się najpewniejszych źródeł. Osoby prowadzące firmę lokalną powinny pamiętać, że wyjątkowo skutecznym miejscem pozyskiwania klientów okazuje się najbliższa okolica. Niektóre formy reklamy zewnętrznej mają naprawdę dużą skuteczność i dlatego warto je zastosować w promocji biznesu lokalnego.

Reklama zewnętrzna rzeczywiście działa

Większość ludzi jest wzrokowcami, więc łatwiej zapamiętuje to, co widzi. Ten fakt można wziąć pod uwagę przy ustalaniu strategii marketingowej na efektywne promowanie swojej firmy lokalnej. Wyobraźmy sobie, że ktoś przechodzi niemal codziennie obok punktu oferującego usługi krawieckie. Któregoś dnia kupuje spodnie i musi w nich skrócić nogawki. W takiej sytuacji raczej nie będzie tracić czasu na szukanie krawca w wyszukiwarce internetowej, ponieważ prawdopodobnie przypomni sobie o miejscu, które mija w drodze do pracy. Tylko jeden warunek musi być spełniony – właściciel punktu zadbał wcześniej o estetyczną i wyraźną reklamę zewnętrzną outdoor.

Odpowiednie oznakowanie siedziby firmy okazuje się kluczowe w biznesie lokalnym. Każdy powinien zadbać o dobrą widoczność swojego punktu usługowego lub sprzedażowego, aby utrwalić się w świadomości potencjalnych klientów i ułatwić im jego odszukanie. Sprawdźmy zatem, jakie formy reklamy zewnętrznej warto wykorzystać.

Tradycyjny szyld lub nowoczesne kasetony reklamowe

Podstawą dobrej widoczności jest, zawieszony na elewacji zewnętrznej, szyld z logo i nazwą firmy. Lepiej nie lekceważyć tego elementu identyfikacyjnego. Jakaś forma szyldu musi pojawić się przed wejściem, ponieważ to bardzo skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów. Trzeba jednak pamiętać o odpowiednim wyglądzie szyldu. Nieestetyczny lub zniszczony raczej odstraszy niż przyciągnie.

W końcu, kto chciałby korzystać z usług osoby, która nie potrafi nawet zadbać o miłą dla oka reklamę swojej siedziby. Dlatego, elegancki i odporny na zmienne warunki, szyld jest konieczny. Można zdecydować się na taki tradycyjny albo innowacyjny kaseton podświetlany, który reklamuje firmę przez całą dobę. Takie kasetony warto zlecać dla producentów, np. AnyShape.pl. Wtedy będzie najszybciej i najtaniej, bo u producenta jest zawsze tanio!

Witryny oklejane

Doskonała opcja, jeżeli siedziba ma duże przeszklenia. Warto je wykorzystać na reklamę produktów lub usług. Dobrym pomysłem okazuje się umieszczenie na witrynie okiennej polecanych propozycji z oferty, które z reguły są skutecznym wabikiem na klientów – stałych i tych nowych. Oklejanie witryn to niezwykle efektywna forma reklamy outdoorowej.

Banery reklamowe

Można je zawiesić na płocie, murze czy na specjalnej tablicy. Banery uznaje się za jedną z najtańszych form reklamy zewnętrznej. Co ważne, tanią i skuteczną, o ile spełni się jeden warunek. Trzeba dobrze przemyśleć projekt i zdecydować się na dobrej jakości materiał wykonania. Nie ma nic gorszego niż baner rozerwany przez wiatr. Dlatego też ważne, komu powierza się realizację projektu. Z tym zadaniem poradzą sobie wyłącznie renomowani producenci, którzy proponują nawet tak innowacyjne rozwiązania jak banery LED, banery zwijane lub banery na samochód.

Na tym nie kończą się opcje reklamy outdoorowej dla biznesu lokalnego. Doskonale też sprawdzi się oklejanie samochodów, billboardy czy różnego typu standy reklamowe. Dzięki odpowiednio wybranej formie reklamy zewnętrznej naprawdę łatwo zaistnieć oraz utrwalić się w świadomości osób z danego miasta.

https://pracabezszefa.pl/reklama-zewnetrzna-definicja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *