Skuteczna i efektywna reklama to jeden z ważniejszych elementów w każdym biznesie. Za jej pomocą można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Działania reklamowe obejmują nie tylko to, co pojawia się w sieci, ale i poza nią. Jednym ze sposobów na niedrogą i efektywną reklamę jest kalendarz firmowy, który można podarować np. kontrahentowi. Sprawdzamy, dlaczego warto wybrać kalendarz z logo firmy.
Kalendarz z logo firmy – dla najbardziej wymagających klientów
Klienci lubią gadżety, które są praktyczne, uniwersalne, a do tego spersonalizowane. Ciekawą propozycją jest kalendarz z logo firmy, który podarowany klientowi stwarza szansę na reklamowanie firmy w dowolnym miejscu i czasie. To reklama, która jest widoczna przez cały rok, bez konieczności ciągłego inwestowania w nią.
Spersonalizowany kalendarz reklamowy można zaprojektować wedle indywidualnego zamysłu, co czyni go produktem jeszcze ciekawszym wizualnie. Ponadto personalizacja jest dodatkowym atutem docenianym przez najbardziej wymagających klientów.
Kalendarz firmowy – najważniejsze funkcje
Kalendarz z logo firmy spełnia dwie funkcje: reklamową oraz wizerunkową. Prezentuje się zdecydowanie bardziej profesjonalnie niż klasyczny, niczym się niewyróżniający, za to spotykany na każdym kroku. Opatrzenie kalendarza firmowym logo to budowanie spójnego i pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, niezależnie od branży wiodącej.
Kalendarz reklamowy może zostać podarowany klientowi, kontrahentowi, współpracownikowi. Sprawdzi się również jako nośnik reklamowy podczas targów, konferencji, a nawet wydarzeń, podczas których przewidziano konkurs z nagrodami.
Kalendarz z logo firmy – jak powinien wyglądać?
Reklama ma za zadanie nie tylko prezentować firmę, przedstawiać jej atuty i ofertę, ale i powinna przyciągać uwagę. Chodzi o to, by zapadała w pamięć oraz docierała do jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem powinien wyglądać kalendarz z logo firmy, który ma być i praktycznym gadżetem, i nośnikiem reklamowym?
Warto stawiać na stonowane kolory, które będą stanowić doskonałe tło dla elementu, jaki ma być widoczny w pierwszej kolejności – loga firmowego. Liczy się także jakość wykonania, praktyczność i wygoda użytkowania kalendarza. Całość powinna być zaś spójna pod względem wykonania i elegancka.
Kalendarz z własnym logo – wnętrze, które również ma znaczenie
Decydując się na kalendarz z własnym logo należy uwzględnić nie tylko jego wygląd zewnętrzny, ale i to, co znajdzie się we wnętrzu. Niezbędne jest wzięcie pod uwagę charakteru grupy docelowej. Kalendarze z logiem firmy warto dopasować do branży, bo to ona determinuje m.in. częstotliwość, ilość czy rodzaj zapisków.
Listopad to najlepsza pora na zamówienie spersonalizowanego kalendarza, by móc go podarować klientowi, współpracownikowi czy kontrahentowi, np. w formie prezentu świątecznego. Sprawdź porady w artykule Planery 2023 – to będzie Twój rok i wybierz odpowiedni produkt oraz dowiedz się, jak najlepiej zaplanować przyszły rok korzystając z funkcjonalnego planera.