Usługi wodno-kanalizacyjne – podpowiedzi marketingowe na 2020 rok

W Praca Biznes wiemy wiele o rozwijających się firmach hydraulicznych. W ciągu ostatniej dekady skrupulatnie śledziliśmy każdą strategię reklamową, która mogła stanowić cenne źródło wiedzy dla naszych czytelników i wiele z nich było realizowanych przez firmy hydrauliczne – co pozwoliło nam stale odkrywać wgląd w to, co działa, a co nie.

Ponieważ pasjonujemy się rozwojem małych i średnich firm, dzielimy się z Tobą tymi spostrzeżeniami. Skorzystaj z naszych wieloletnich badań i czytaj dalej, aby dowiedzieć się o najlepszych sposobach rozwoju firmy wodno-kanalizacyjnej w 2020 roku. Każde pogotowie hydrauliczne Warszawa może skorzystać na tych wskazówkach!

Krok pierwszy, aby rozwinąć firmę wodno-kanalizacyjną: Poznaj podróż współczesnego nabywcy!

Tradycyjnie podróż kupującego była liniowa i prowadzona przez zespół sprzedaży. Klienci wchodzili na górę lejka, podążali ustaloną, liniową, przewidywalną ścieżką i wychodzili na dole. Dzięki temu, jak łatwo dostępne są informacje w erze cyfrowej, nie jest to już prawdą. Nowoczesny lejek sprzedaży to pełna pętli podróż, w której konsumenci podążają własną, spersonalizowaną ścieżką zakupu

Jeśli chcesz mieć więcej potencjalnych klientów z branży hydraulicznej, zarezerwowanych zleceń i stałych klientów, musisz łączyć się z klientami na każdym etapie tej nowej podróży w pętli. Jak to zrobić? Jest to możliwe, dzięki kompleksowej strategii marketingu cyfrowego wykorzystującej wiele kanałów marketingowych. Różne kanały marketingowe są lepsze na różnych etapach podróży kupującego, dlatego potrzebujesz podejścia wielokanałowego.

Najlepsze kanały reklamowe i metody marketingowe w zakresie hydrauliki w celu zwiększenia liczby potencjalnych klientów i zarezerwowanych miejsc pracy są dzisiaj całe szczęście bardzo łatwo dostępne.

Najlepsza reklama dla hydraulików obejmuje następujące kanały marketingowe:

  • Marketing w wyszukiwarkach
  • Marketing płatny za kliknięcie
  • Twoja strona internetowa
  • Marketing mediów społecznościowych
  • E-mail marketing
  • Marketing wideo
  • Marketing rekrutacyjny
  • Obsługa klienta (tak, możesz wykorzystać obsługę klienta jako strategię marketingową)
  • Generowanie recenzji (idzie w parze z obsługą klienta)

W pewnym momencie znajdziesz się w trakcie poszukiwaniu większej liczby potencjalnych klientów – możesz ulec pokusie witryn katalogowych, nie ma nic złego w testowaniu ofert w witrynach katalogowych lub wypróbowanie usługi pay per lead – jeśli jednak wybierzesz tę trasę, musisz to zrobić ostrożnie.

Istnieje wiele różnych sposobów generowania potencjalnych klientów dla Twojej firmy – niektóre bardziej skuteczne niż inne. Jednak jak już wspominaliśmy do niektórych z nich warto podejść z dużą ostrożnością. I to jest ten przykład.

Jeśli kiedykolwiek wyszukiwałeś hasło „hydraulicy + [twoje miasto]” (tak jak robi to wielu potencjalnych klientów) w Google i prawdopodobnie zauważyłeś witryny katalogowe. Więc… jeśli nie możesz ich pokonać, czy powinieneś do nich dołączyć? Znajdź odpowiedź na naszym portalu, bowiem często oferujemy tutaj wskazówki na ten temat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *