Jeśli chodzi o prowadzenie udanej firmy, nie jest tajemnicą, że dbanie o zadowolenie klientów i inspirowanie ich do ponownego skorzystania usług ma kluczowe znaczenie – również dla branży medycznej. W rzeczywistości, według badań nawet niewielka liczba powtórnych wizyt może mieć drastyczny wpływ na przychody. Zwiększenie liczby powtarzających się wizyt tylko o 5% może zwiększyć przychody od 25% do 125%. Oto, w jaki sposób odzież medyczna pracowników może prowadzić do zadowolonych klientów, którzy mogą pomóc Ci osiągnąć te cele.
Stali klienci generują przychody
Jeśli klient wróci raz, najprawdopodobniej wróci wielokrotnie, ponieważ wizyta w Twojej firmie stała się nawykiem i regularną częścią jego życia. Klient, który odwiedza firmę tylko raz, ma prawie 30% szans na powrót, podczas gdy klient, który odwiedził firmę 3 razy, ma 54% szans na powrót.
Stali klienci wydają więcej
Uniformy medyczne pomagają stworzyć jednolity front, punkt odniesienia dla Twojej marki i wzbudzić zaufanie pracowników. Im bardziej klienci ufają Twoim pracownikom i czują się z nimi dobrze, tym większe jest prawdopodobieństwo, że skorzystają z ich porad i dokonają wyboru właśnie tych usług medycznych. Stali klienci wydadzą do 67% więcej niż klienci korzystający z usług po raz pierwszy. Z każdą dobrze zakończoną wizytą, czy usługą, na jaką klient się u Ciebie zdecyduje, będzie czuł się coraz bardziej komfortowo, co zachęci go w w przyszłości do dokonania większych wydatków. Statystycznie, dziesiąty zakup klienta jest często o 80% większy niż pierwszy.
Stali klienci oszczędzają pieniądze kliniki
Faktem jest, że znalezienie nowych klientów jest znacznie droższe niż utrzymanie stałej bazy klientów. Pozyskanie nowych klientów kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowych. Dzięki zaangażowanemu profesjonalizmowi klienci zawsze wracają. Ważne jest, aby to zrobić, utrzymując pozytywne relacje i zapewniając swoim klientom dobre doświadczenia. Ubrania medyczne pomagają stworzyć jednolite poczucie profesjonalizmu. W rzeczywistości badania wykazały, że klienci chętniej ufają pracownikom w takich strojach niż pracownikom nieumundurowanym. Dzięki temu Twoi pracownicy będą mogli pomóc im w dokonaniu wyboru ich usług i będą bardziej widoczni w nagłych przypadkach.
Czy będzie to miało wpływ również na pracowników medycznych?
Im lepsze relacje pracownika z Twoją firmą, tym większa odpowiedzialność za wpływ swoich działań na biznes. Decydując się na wygląd pracowników swojej kliniki czy szpitala, możesz:
• ustalić odpowiedni strój
• wprowadzić jednolite zasady.
Zasady dotyczące ubioru informują pracowników, jakie rodzaje odzieży nadają się do pracy, ale nie obejmują odzieży firmowej. Często kod ubioru określa jedynie kolor odzieży medycznej z rodzajem spodni. Powoduje to często mieszankę źle dopasowanych strojów, które w ogóle nie pasują do Twojej marki. Współpracując z profesjonalistami w dziedzinie odzieży medycznej unikniesz takich kłopotów, równocześnie zadowalając zarówno swoich pracowników, jak i klientów.