Zalety reklamy outdoorowej

Podejmując działania reklamowe trzeba rozważyć, do jakich klientów chcemy trafić. Nawet celując lokalnie, na przykład w Gdańsk reklama wielkoformatowa jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ ma spory zasięg, a wiele osób jest na nią narażonych mimowolnie, nawet jeżeli nie miały takiego zamiaru. Coraz więcej niewielkich firm decyduje się na reklamy wielkoformatowe Gdańsk, gdyż ich właściciele zdają sobie sprawę z ilości turystów, jakie każdego miesiąca odwiedzają to miasto. Również marki o zasięgu ogólnopolskim chętnie wybierają takie możliwości, jak reklama wielkoformatowa Gdynia. Z uwagi na dość wysokie koszty wynajęcia powierzchni reklamowych w najlepszych lokalizacjach takich miast, marka automatycznie zyskuje i uznawana może być za modną, czy topową.

Billboard do wynajęcia czy może billboard na własnej działce

Wiele firm stawia billboardy niedaleko własnej siedziby. Jeśli działka jest spora, warto zdecydować się na takie rozwiązanie, ponieważ zwiększa to znacznie widoczność siedziby i może sprawić, że ktoś całkiem przypadkiem trafi do niej. Najczęściej jednak firmy decydują się na wynajem powierzchni reklamowych w dogodnych lokalizacjach, na przykład w okolicach centrum miasta.

Chcąc wiedzieć, ile na przykład będą kosztowały billboardy do wynajęcia Kraków, trzeba móc określić:

  • ich ilość,
  • lokalizację, w jakiej się znajdą,
  • rozmiary billboardów,
  • czas, w jakim będą się prezentowały.

Większość firm oferujących druk wielkoformatowy posiada również własną infrastrukturę w dużych miastach, dzięki czemu można liczyć na ich kompleksowe usługi i nieco niższy rachunek.

Reklama w metrze Warszawa

Doskonałą lokalizacją dla reklam o wielkim formacie są oczywiście stacje metra oraz przystanki autobusowe w dużych miastach. Warto zastanowić się nad tym, jak wiele osób każdego dnia podróżuje do pracy komunikacją miejską i będzie miało możliwość trafienia na taki plakat, czy billboard. Ciekawą opcją są również billboardy citylight, które bardzo zwracają na siebie uwagę. Naturalnie bardzo istotnym jest, aby treść reklamy również zachęcała i zaciekawiała potencjalnego odbiorcę. Wówczas sukces takiej kampanii jest murowany. Więcej o reklamie na stacjach metra można przeczytać na przykład na stronie firmy, która sama profesjonalnie się tym zajmuje – https://www.znajdzreklame.pl/metro-warszawa. Poznając ofertę znacznie łatwiej jest później samodzielnie planować działania reklamowe i rozmawiać z wykonawcą. Firma ma ogromne doświadczenie i charakteryzuje się największą bazą powierzchni reklamowej w całym kraju. Zwykle takie firmy dysponują bardzo nowoczesnym sprzętem, który pozwala im na wykonywanie wydruków wielkoformatowych wysokiej jakości. Są także w stanie wynająć powierzchnie reklamowe dużo taniej.

Oczywiście profesjonalna organizacja kampanii reklamowej nie jest tania, jednak działania marketingowe to podstawa do zdobywania nowych klientów i kontrahentów, ale również zatrzymania starych, którzy z każdej strony otaczani są innymi reklamami. Statystyki nie kłamią – reklama jest skuteczna i nie należy na niej oszczędzać, ale musi być dobrze dobrana.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *